Jump to content

Meetings

Gerjan
 Share

Recommended Posts

Ja klopt wess en Gerjan.

Het gaat om schipperstop in eindhoven, ongeverr 5 min van de snelweg vandaan.

Zelf vind ik deze locatie erg geschikt en de eigenaar is net zp enthousiast als mij over dit idee.

Hij begon al meteen ja we kunnen elkaar tegemoet komen.

Door wat drinken aan te bieden of gratis van hun speciaale wasstraat gebruik te maken.

Inruil daarvoor van gebruik te maken van hun faciliteiten, zoals het spotters teras ( ligt op een steenworp afstand van het vliegveld af.

Lunchroom.

Was straat/wasboxen.

Er is rondom genoeg parkeerplaats,zelfs nog een mogenlijkheid om binnen te parkeren enzo.

Ik zal strakjes foto's poste en deze locatie aankaarte bij de club. En miss Xrs club?

we kunnen leden niks verplichten maar stel als ze daar wat drinken en of een broodje halen en ik hem een beetje kan verzekeren dat het wat genuttigd word dat hij met een mooi tegen bod aankomt zeg maar?

• Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

http://www.schippersstop.nl/lunchroom/bedrijfsprofiel

kun je ook zelf even kijken foto's uploaden wil niet opschieten..

het mooie wat misschien ook een idee is dat Schippersstop samen met het Severinus samen werkt( lichaamelijk/geestelijk gehandicapten) ze zijn éém voor één auto fanaten en helpen maar al te graag mee in de wasstraat ze moeten daar onderbegeleiding helpen zoals het inspuiten van de velgen zeg maar.

simpel maar erg leuk werk voor hun, alles is onderbegeleiding.

Als de meet uiteindelijk door gaat dat hun ook een gave dag kunnen beleven. Door het wassen van de Auto's van de fiestaclub leden. want elke fiesta heeft wel iets aparts waar ze van op zullen kijken. al bij al een yes voor mij!

is het een idee de XR/Rs ook uitnodigen voor meer animo? hoe grote hoe mooier

Mij wordt zojuist gevraagd of ik aan de club kan vragen of er interesse is om volgend jaar de meeting van Ford club België bij te wonen.

Stefaan de Neef die het dit jaar in zijn achtertuin gaf heeft al een veel groter terrein geregeld onder voorbehoud. Hij vertelde van de week al dat hij ook met clubs uit Duitsland aan het praten is omdat daarvandaan ook interesse was.

De datum is 30 augustus 2015 in omgeving van Borchtlombeek, hij had het gisteren over 200-300 auto's waar hij op hoopt en meer internationaler.

http://www.schippersstop.nl/lunchroom/bedrijfsprofiel

kun je ook zelf even kijken foto's uploaden wil niet opschieten..

het mooie wat misschien ook een idee is dat Schippersstop samen met het Severinus samen werkt( lichaamelijk/geestelijk gehandicapten) ze zijn éém voor één auto fanaten en helpen maar al te graag mee in de wasstraat ze moeten daar onderbegeleiding helpen zoals het inspuiten van de velgen zeg maar.

simpel maar erg leuk werk voor hun, alles is onderbegeleiding.

Als de meet uiteindelijk door gaat dat hun ook een gave dag kunnen beleven. Door het wassen van de Auto's van de fiestaclub leden. want elke fiesta heeft wel iets aparts waar ze van op zullen kijken. al bij al een yes voor mij!

is het een idee de XR/Rs ook uitnodigen voor meer animo? hoe grote hoe mooier

Een meeting waar heerlijk belegde broodjes te koop zijn?

Count me in!

Klinkt als een erg leuk initiatief!

Leuk initiatief..alleen zal ik niet aanwezig ziin.

Al snel 3 uurtjes rijden..even wat te gek voor een kleine meeting

Is een beetje te gek dat is zeker!

Maar het mooie is wel er is ruimte zat en hoe meer animo hoe groter je het kan maken.

en wie weet

het is voor mij 1 uur en 34 minute rijden ik zie het wel of het door gaat ^^.

Hoe sneller het animo voor deze meeting bekend is hoe sneller ik een meeting kan regelen, het is al goed gekeurd maar hij wou graag weten of er genoeg animo voor was bijvoorbeeld de omkomst van de meeting in Meerkerk was perfect!

Heb hem vorige maand al aangevraagd. De vraag is alleen wanneer hij hoed gekeurd word.

Gerjan, je krijgt zo pm van me. Hij is helaas nog niet goedgekeurd. (Voor de duidelijkheid naar de rest, ik ga daar niet over helaas).

Het is niet naast de deur, maar ik denk dat ik ook wel even langs kom, al is het waarschijnlijk met de motor.

Ik heb wel zin maar het is voor mij ongeveer net zo ver rijden als Fu... Blijkbaar zijn de mannen in het blauw langs de A2 nogal fan van gele Fiestas aangezien ik 2 keer 'famail' kreeg na de meeting van Vuren haha.

Ik heb wel zin maar het is voor mij ongeveer net zo ver rijden als Fu... Blijkbaar zijn de mannen in het blauw langs de A2 nogal fan van gele Fiestas aangezien ik 2 keer 'famail' kreeg na de meeting van Vuren haha.

Dan moet je je maar gedragen en niet zo gek doen :)

Gewoon komen joh!

Bedankt voor het waarschuwen. Dan mijd ik de A2

Ik ben er waarschijnlijk ook is om de hoek :duim:

Haha achja. Ik gedraag me eigenlijk prima in het verkeer maar zo'n lang stuk 100 blijven tuffen is ook zo saai. Je hebt altijd weer van die mensen die mensen met 0,5 km per uur verschil gaan inhalen en dat terwijl ze bij lange na geen 100 rijden. Waarschijnlijk hebben de men in blue me op een moment in het vizier gehad terwijl de Fezz even de benen strekte.

Share

• Create New...