Jump to content
Fiestaclub.nl
Mustangdriver

Volgens Model Zoeken

Recommended Posts

Hoi, misschien is die vraag al gesteld maar zou het niet eevoudig zijn mocht één en ander op het forum op te zoeken zijn volgens model?

Als ik naar "reparaties en onderhoud" ga, vin ik er alle modellen terug.

Leuk zou zijn mocht er een submenutje zijn dat je kan kiezen uit welk model, in mijn geval bijvoorbeeld MK3.

Als iemand een probleem post met een mk3 is dit snel gezien door een ander persoon met een mk3 die eventueel met hetzelfde probleem kampt, die kan dan ook sneller geholpen worden.

Ook mensen met hetzelfde model en die willen/kunnen helpen zullen sneller de weg vinden.

Met 7 modellen is, grof gerekend, 85% niet van toepassing voor die persoon die het over 1 model heeft.

Lijkt me wel overzichtelijk dan met submenu's of vben ik te veeleisend? :?

Wat denken jullie ervan?

Hoi, misschien is die vraag al gesteld maar zou het niet eevoudig zijn mocht één en ander op het forum op te zoeken zijn volgens model?

Als ik naar "reparaties en onderhoud" ga, vin ik er alle modellen terug.

Leuk zou zijn mocht er een submenutje zijn dat je kan kiezen uit welk model, in mijn geval bijvoorbeeld MK3.

Als iemand een probleem post met een mk3 is dit snel gezien door een ander persoon met een mk3 die eventueel met hetzelfde probleem kampt, die kan dan ook sneller geholpen worden.

Ook mensen met hetzelfde model en die willen/kunnen helpen zullen sneller de weg vinden.

Met 7 modellen is, grof gerekend, 85% niet van toepassing voor die persoon die het over 1 model heeft.

Lijkt me wel overzichtelijk dan met submenu's of vben ik te veeleisend? :?

Wat denken jullie ervan?

ik denk dat het wel handig zou zijn,

weet alleen niet of het een makkelijke aanpassing is

Ben het in grote lijnen wel met je eens.

Zou betekenen dat er dus binnen het topic subtopics gemaakt moeten gaan worden en dat kan alleen de beheerder/moderator van de website.

Blijft nog het probleem dat veel leden vaak niet hun MKtype Fiesta vermelden bij een probleemvraag. Vaak wel het bouwjaar.

Heb je mijn PM nog gezien Maarten?

heel veel fiesta rijders hebben ook eerdere modellen gereden. sommige mensen op het forum zijn bijv. ook ford monteurs en sommige mensen weten gewoon alles van elke auto. als je nog eens extra suptopics gaat toevoegen denk ik dat je probleem topic alleen maar verder zoek raakt. veel mensen kunnen namelijk ook gewoon helpen bij andre modellen omdat ze simpelweg gewoon veel verstand van auto's hebben :) dit neemt natuurlijk niet weg dat je wel weer iets makkelijker terug kan vinden.

Als iedereen eerst is begint met in titel zetten daarvan en dan beginnen met de vraag. bijvoorbeeld "(MK6.5 1.6S) dit is een voorbeeld vraag"

Het is misschien wel handig om het te doen zoals op het focus forum. Je kunt daar eventueel wel een type kiezen, maar het hoeft niet, en komt uiteindelijk allemaal in hetzelfde forum terecht. En volgens mij kun je daaro ook selecteren op het type binnen een bepaald forum.