Jump to content

Voorstellen !

Johan v W
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Johan van Wezep 25 jaar ( over iets meer dan een week word ik 26 ) en woon in Elburg.

2 weken geleden heb ik samen met mijn vriendin een Ford Fiesta 1.25 (60pk) gekocht uit november 2009

met nog net geen 70 dkm op de teller.

4u6miq.jpg

Dit is mijn eerst Ford maar ik moet zeggen dat de Fiesta erg goed bevalt.

Ik hoop op dit forum misschien leuke ideeën op te doen en wat wijzer te worden op het gebied van Ford

Ik heb niet echt grote plannen met de auto, hooguit een paar kleine dingen zoals :

- Armsteun ( is in bestelling )

- Lichtmetaal er onder.

- en misschien van binnen wat luxer maken.

- en natuurlijk goed onderhouden.

ik vroeg me af wat of jullie misschien weten wat de naam is van de kleur van de auto of waar ik dat kan vinden ?

Groeten,

Johan.

Hallo Johan,

Welkom met je leuke intro.

Een hele aparte kleur heeft je wagen, nooit gezien. Meestal is het zwart of wit maar dit is redelijk uniek.

Staat de kleurcode niet op de sticker van de deurstijl? Meestal wel en wordt ook geraadpleegd door de schadehersteller.

Veel rijplezier toegewenst.

Gevonden zie hier: https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelecto...BFE7EC.fcvas505

Vul hier je kenteken of VIN in en volgens ETIS heeft je auto een :grin: Spa bad gehad

Spa G is dus de kleur, das weer eens wat anders dan Spa rood of blauw.

(volgens RDW zou het wit moeten zijn)

Edited by allesklusser

Bedankt allemaal!

We hebben ook gekozen voor deze kleur omdat is graag iets aparts rijden. Geen 12 in een dozijn auto zeg maar..

Vanochtend is het armsteuntje binnengekomen van Armster.

30li0hv.jpg

Dus ik heb wat te doen van het weekend :grin:

Wat de naam van de kleur betreft.. Is er niet documentatie van kleuren waar je uit kon kiezen toen der tijd?

zodat ik de naam kan vinden van de kleur, zoals hot magenta of panter black enz..

Groet,

Johan

• 2 weeks later...