Jump to content

Healey Fiesta Meeting

Marc van Zuylen
 Share

Welke datum kun jij?  

4 members have voted

1. 1. Kies de dagen dat jij kunt!

• 6 Juni
      0
    • 8 Juni
      0
    • 13 Juni
      2
    • 14 Juni
      2
    • 15 Juni
      2
    • 20 Juni
      2
    • 21 Juni
      1
    • 22 Juni
      0
    • Alle boven genoemde dagen
      1

Recommended Posts

Beste leden,

Ik wil heel graag de meet om de healey fiesta te gaan bekijken rond krijgen. Ik hoop dat een datum wat meer duidelijkheid schept vandaar deze poll.

Ik kan zelf 7 Juni niet i.v.m. Autoweek live daarom heb ik die datum er alvast uit gelaten.

Voor diegene die mee willen kunnen hier alvast aangeven wanneer ze kunnen.

f42qo9.jpg

13 juni en 15 juni gestemd, aan het einde van de maand heb ik examens. Op vrijdagen ben ik eigenlijk alleen s'middags beschikbaar (s'ochtends school), de beste datum voor mij zou de 15e zijn. :)

Ik denk dat wat meer info over hoe je de meeting in gedachten heb meer respons oplevert. Ik heb een aantal dagen ingevuld. De vrijdagen en zaterdag ben ik in principe beschikbaar.

Zoals gevraagd wat meer info over de meet:

Het museum is van 11:00 tot 17:00 uur geopend dus ik wilde graag rond 13:00 uur daar bij elkaar komen.

Ik zorg zelf dat ik daar eerder aanwezig ben om jullie te ontvangen.

Qua route heb ik dit kunnen vinden op de site, die overigens http://www.healeymuseum.nl/ heet.

Landgoed ”Groot Kantwijk”, Bergseweg 28q, 3633 AK VREELAND. Het Healey Museum is centraal gelegen en

gemakkelijk bereikbaar vanaf de A2.

- Neem afslag Vinkeveen/Hilversum N201 (afrit 4)

- Aan het einde van de afslag ga linksaf richting Loenen/Hilversum N201

- Blijf deze weg volgen tot de rotonde

- Ga bij de rotonde naar links richting Nederhorst den Berg (N 523)

- Ga linksaf vóór brug (Vreelandse weg gaat over in Bergseweg)

- na 750 meter ligt links de ingang naar het Healey Museum

Hierna treft u de coordinaten voor uw navigatiesysteem: N52.2403,E5.039967

df781d845a.jpg

Er is daar voldoende ruimte om te kunnen parkeren dus ik wil geen pre-meet gaan organiseren. We komen gewoon bij het museum bij elkaar.

Tot zo ver kan ik jullie nu informeren. Er volgt nog meer info.

Ik heb even met Hans gebeld, om even te vragen of er eventueel iets met de entree gedaan kon worden.

Het antwoord was "eigenlijk al vrij duidelijk" nee, We krijgen wel een kop koffie gratis :)

Wat mij werd verteld is dat het erg duur is om een auto vanuit Amerika naar hier te halen en dat het eigenlijk nooit meer voor gaat komen om deze auto in Nederland te kunnen gaan bezichtigen.

Uiteraard komen we daar voor de Fiesta maar er is natuurlijk ook nog veel meer te zien zoals andere door healey aangepaste auto's. Een grote collectie aan Britse sportwagen en ook een verzameling miniaturen.

Dus als er nog mensen zijn die graag mee willen meld je dan z.s.m!!

Ik zou nog iets kunnen combineren met de XRRS meeting van Zondag a.s.

Ik was zelf niet van plan om de weekeinde nogmaals 2 keer op neer te gaan jakkeren. Ik heb de afelopen 2 weekeinden bij elkaar al 1700 KM afgelegd.

Ik moet wel zeggen dat ik gewoon veel te weinig tijd heb gehad om dit spits te werken. Aangezien ik er zo laat achter kwam. :(

Maar goed als er nog suggesties zijn dan hoor ik ze graag want ik zit best met me handen in het haar :zweten:{wall}{confused}

Share

• Create New...