Jump to content

Verlagingsveren Mk6.5

Recommended Posts

Fiesta fans,

Ik ben van plan mn fiesta te verlagen d.m.v. verlagingsveren. Korte vraag Eibach of Apex? Mijn gevoel zegt Eibach maar wie weet zijn er ervaringsdeskundigen op het gebied van Apex. Scheelt een paar tienstjes op een set veren.

Hoor het graag....

Fiesta fans,

Ik ben van plan mn fiesta te verlagen d.m.v. verlagingsveren. Korte vraag Eibach of Apex? Mijn gevoel zegt Eibach maar wie weet zijn er ervaringsdeskundigen op het gebied van Apex. Scheelt een paar tienstjes op een set veren.

Hoor het graag....

Eibach, kan via de dealer met garantie!

Oke dat klinkt op zich wel interessant maar is het niet goedkoper om Eibach veren via een Eibachshop aan te schaffen. Ongeveer 170 euro. En ze dan door een maatje die automonteur is eronder te laten zetten.

Ik ben ondertussen ook nog een verlagingsveren van Weitec tegen gekomen. Ik had in een eerder topic gelezen dat dit een B-merk van KW is. Wat mij wel aan spreekt is dat deze al groen van kleur zijn ( de kleur die mijn remblokken deze zomer krijgen) en de Weitec veren gaan ook nog een 5 mm lager, tot 40 mm i.p.v 35 mm. Toch vind ik kwaliteit nog altijd belangrijker dan al die kleine voordeeltjes.

Iemand wel eens van de Weitec veren gehoord? Positieve berichten of moet ik toch voor de vertrouwde Eibachs gaan.

Als ik me goed herinner, behoud je alleen je garantie als je het laat monteren door de dealer....

welke garantie heb je dan nog met een mk6.5...

gewoon zelf aanschaffen en laten monteren door een bevriende garage/monteur voor een leuk bedrag.

Share

• Create New...