Jump to content

Sleutelruimte Schiedam

MAMBA
 Share

Recommended Posts

Heey allemaal,

Ik ben bezig om in schiedam de oude brandweerkazerne te huren om een beetje te klussen aan de auto's, ik ga er morgen heen om alles te bekijken en te bespreken, ik weet niet of er hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar een sleutelruimte voor niet al te veel geld?

We zijn al ongeveer met 5 a 7 man van het forum.

Als je interesse heb dan hoor ik het wel!

gr jeroen

Heey allemaal,

Ik ben bezig om in schiedam de oude brandweerkazerne te huren om een beetje te klussen aan de auto's, ik ga er morgen heen om alles te bekijken en te bespreken, ik weet niet of er hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar een sleutelruimte voor niet al te veel geld?

We zijn al ongeveer met 5 a 7 man van het forum.

Als je interesse heb dan hoor ik het wel!

gr jeroen

Hier ook eventueel interesse!

Sleutelruimte in de zin van alleen een ruimte, of ook inclusief hefbrug etc?

Als het goed is een loopbrug of zo een hefbrug, ik zal morgen wel wat foto's maken, het zijn 2 ruimtes 1 met 6 garageboxen die moeten wel die hefbrug en alles hebben en het hoofdgebouw daar zit ook een keuken en alles bij, morgen hoor ik ook de prijzen en alles of wat er nog bij komt, het is antikraak dus de prijzen wat ik gehoord heb die zijn al heel gunstig want mijn pa die heeft al het een en ander geregeld.

maakt niets uit waar je het voor gebruikt

ik zal die ruimte ook zeker gaan gebruiken om te poetsen hoor

al ga je daar alleen maar op je luie reet zitten en naar je auto zitten kijken hahaha

Ja, maar daarover meer in de loop van deze week.

Jordy , Ik en Jeroen gaan eerst nog vergaderen over enkele zaken.

Zoals huishoudelijk zaken en taken, gedragsregels, huurovereenkomsten e.d.

jeroen weet je al wat meer over de prijzen

ivm met gas en licht en water

we hebben toch het hoofgebouw

of hebben we toegang tot allebei

Prijzen zijn bekend en we hebben de garages op het binnenterrein dus niet het hoofdgebouw.In de loop van deze week meer bekend .....Zie post hierboven.

Als er nog mensen van de club zijn die interesse hebben om met ons de brandweer garages te huren PM dan mij even of Mamba (Jeroen)

Kan ook via email of bellen naar Mamba (Jeroen) of Mij

Zoals altijd zijn er na vele aanmeldingen toch ook weer vele afmeldingen op het laatste moment.

Mensen die eerst erg enthousiast waren maar vanwege het geld afhaken.

De eerste betalingen die gedaan moeten worden zitten huur , adm. kosten , borg e.d. in, en hakt er aardig in de eerste maand. Vooral na de vele afmeldingen......

Daarna gaat zoals het er nu naar uitziet iedere deelnemer 35 euro p.m. betalen voor onbeperkte toegang tot de ruimte.

Daar we ook al enkele motoren , auto met aanhanger en een waterscooter hebben kunnen stallen tegen betaling van huur ,zullen wij (als dit zich in de toekomst uit gaat breiden) hier een positief saldo aan overhouden. Waardoor de deelnemende leden minder gaan betalen p.m.

De overige activiteiten zullen bestaan uit.

1. Opslag winter/zomerbanden incl. wisselen + balanceren tarieven p.j.

2. Stalling auto's, motoren, en alle andere voertuigen/vaartuigen. Tarieven p.j. (Voordeliger) en p.m.

incl. stalling Oldtimers die vallen onder de 120 euro regeling (Dec.t/m febr. stalling)

3. Evenementen(Wij hebben de beschikking over een zaal met bar en geluid in het hoofdgebouw)

4. Verhuur sleutelruimte incl. smeerput en gereedschap per uur tarief. Voor fiestaclub leden aantrekkelijke

prijzen. Niet leden betalen een hoger tarief.

Eveneens verkrijgbaar een strippenkaart voor tien uur sleutelen tegen een gereduceerd tarief.

5. Tevens hebben wij met enkele bedrijven al flinke kortingen op producten kunnen bedingen als ze via ons

worden aangeschaft.

Tarieven sleutelruimte kunnen worden opgevraagd via mail aan Jordy vd Borg, Jeroen Schimmer of

Pim Kaanders dus niet via pm.

jvdborg@gmail.com

jeroen_schimmer@hotmail.com

pimfiesta@live.nl

post-470-1402897537_thumb.jpg

Goed voor elkaar mannen. Jammer dat Schiedam niet om de hoek is voor mij.

Ik zit met precies hetzelfde probleem... Hadden ze nou utrecht ofzo geroepen had ik het zo gedaan.

Mochten er leden zijn die er over denken om nog mee te doen, maar nog worden tegengehouden door het feit dat er elke maand een bedrag betaald moet worden voor de te huren ruimtes kom eens langs .......Op de lange termijn kan het weleens zo zijn dat door de inkomsten het maandbedrag aardig gereduceerd word. Dit kunnen we natuurlijk nog niet met zekerheid zeggen daar we net zijn begonnen. Op het ogenblik wel al enkele huurders voor stalling en de rest zullen we langzaam op moeten bouwen.

Share

• Create New...