Jump to content

Zomer Meeting

Gerjan
 Share

Recommended Posts

Beste Fiesta liefhebbers het is weer zo ver zaterdag 12 juli Fiesta meeting in Vuren bij de mac / goudreinet

Vanaf 13:00 tot de laatste naar huis gaat !

Edit: https://m.facebook.com/events/1453740374872...100001833919944

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

• Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gaat mij niet lukken, die zaterdag is het mijn beurt voor het werken.

Maar bij de xrrs meet in lelystad ben ik wel van de partij, en ook op het EFE ben ik er bij. Mocht er nog een meet komen waar ik tijd heb, neem ik de rit ook voor lief.

Comfort, in een spijkerhard geveerde Fiesta ST !?!?! Dat kon je nog weleens tegenvallen @Razer

Haha, volgens mij ken je zijn auto niet. Die heeft een veerweg van een ruime 2 centimeter.

btw: Rude en FFST, zelfde route?

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

Waarom kan ik mij hier niet aanmelden?

Haha, volgens mij ken je zijn auto niet. Die heeft een veerweg van een ruime 2 centimeter.

btw: Rude en FFST, zelfde route?

Haha, cas nu niet overdrijven he...met 1 cm is het ook al over :P

Ik had er graag bij willen zijn, maar ik heb een weekendkaart voor het north sea jazz festival, dat gaat echt even voor.

Nog even een tip: de dag erna, zondag 13 juli, heb je in Boxtel Ford Fest. Gericht op klassieke en youngtimer fords geloof ik. Weet niet of er geïnteresseerden voor zijn maar dan weten jullie er in ieder geval van.

Ik kan mij nog steeds niet aanmelden voor deze meeting. Ook met mijn mailadres lukt het niet.

Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem?

Harold,je moet je via de website,zie boven alinea,en dan meetings en aanmelden.

Maar je moet wel in gelogd zijn,op de Website.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...