Jump to content

Ford Experience Day 2014

Bnz
 Share

Recommended Posts

Was een gezellige dag, kwam er helaas bij thuiskomst achter dat mijn kentekenplaat nog in de kofferbak lag... Als ikdat had geweten, dan had ik al die flitsers lekker genegeerd...

Was een gezellige dag, kwam er helaas bij thuiskomst achter dat mijn kentekenplaat nog in de kofferbak lag... Als ikdat had geweten, dan had ik al die flitsers lekker genegeerd...

Lekker bezig

Was het de plaat achter?

In dat geval heb je leuk reclame gemaakt voor de club hahaha.

Proest :grin: !

haha en dat is precies de reden dat ik de showplaten vaak maar lekker laat gaan. heb dat ook al een keer gehad en bijna zelfs een tweede keer...

het evenement beviel prima! het was groot genoeg, de sfeer was dik in orde en het weer was ideaal. verder vond ik het rondje door het museum ook zeker de moeite waard. en die gebreide autohoes ga ik denk maar aan m'n zus laten zien, heeft de fiesta het 's winters niet zo koud :mrgreen:

Leuke filmpjes Pim.

Wij vonden het ook hartstikke gezellig en hebben genoeg mooie auto's gezien en vriendelijke mensen gesproken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb ook wat foto's op facebook geplaatst in 4 posts, ongeveer 80 fotos:

Onze club

Mustangs

Ka, Focus en Puma Club

XRRS, Capri club en willekeurige auto's.

Natasja heeft ook nog foto's gemaakt en die zijn we nu naar de pc aan het overbrengen, zij wil geen mobiel internet.

Groetjes,

Dennis en Natasja

Hallo ierdereen! :D

Ik heb een geweldig leuke dag gehad, nooit geweten dat het zo gezellig kan zijn zo ver van huis :heelcool:

Ik heb nog 73 foto's voor jullie, ik heb deze even netjes in op photobucket gezet! Enjoy!! :D

http://s1088.photobucket.com/user/Marc_van...ce%20day%202014

En 1 losse foto voor Pim :schater::grin:

DSC_0028_1024x685.jpg

Leuke filmpjes Pim.

Wij vonden het ook hartstikke gezellig en hebben genoeg mooie auto's gezien en vriendelijke mensen gesproken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb ook wat foto's op facebook geplaatst in 4 posts, ongeveer 80 fotos:

Onze club

Mustangs

Ka, Focus en Puma Club

XRRS, Capri club en willekeurige auto's.

Natasja heeft ook nog foto's gemaakt en die zijn we nu naar de pc aan het overbrengen, zij wil geen mobiel internet.

Groetjes,

Dennis en Natasja

ziet er goed uit dennis, kon je niet wat meer lachen voor je profielfoto :mrgreen:

Zoals beloofd: FordExpDFiestaclub

Download duurt ongeveer 3 min met dropbox voor 300Mb

mooi filmpje dick , heb je leuk gedaan . alleen jammer dat Dimitri er niet was had mn opa graag zijn auto even laten zien

Ik heb een geweldig leuke dag gehad, nooit geweten dat het zo gezellig kan zijn zo ver van huis :heelcool:

Ik heb nog 73 foto's voor jullie, ik heb deze even netjes in op photobucket gezet! Enjoy!! :D

DSC_0028_1024x685.jpg

beetje jammer dat ik weer op de foto sta met een geopende fles koelvloeistof :oops:

Zoals beloofd: FordExpDFiestaclub

Download duurt ongeveer 3 min met dropbox voor 300Mb

Leuk filmpje Dick.

ziet er goed uit dennis, kon je niet wat meer lachen voor je profielfoto :mrgreen:

Ik stond recht in de zon te kijken, ben al blij dat ik zonnebril op heb anders zag je me dichtgeknepen ogen ;)

Leuk filmpje Dick.

Ik stond recht in de zon te kijken, ben al blij dat ik zonnebril op heb anders zag je me dichtgeknepen ogen ;)

Hoi Dennis en Natasja,

Bedankt voor de leuke foto's. Mijn blauwe staat er ook super op.

DSC_0028_1024x685.jpg

Prima foto's Marc en het was inderdaad erg dorstig weer zo te zien aan Pim zijn activiteiten.

Share

• Create New...