Godtoh Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Zo laat ik ook eens een topic hier maken, ik ben Gijsbert 27 jaar oud en woonachtig in Arnhem. Voor de hobby detail ik al een aantal jaren (jaar of 4) waarbij ik met name eigen auto's en af en toe een auto van een bekende doe. Dus als iemand zijn/haar auto gepoetst wil hebben dan mag je natuurlijk contact opnemen. Een kleine impressie van een roze Alto: De roze bij aanvang Enigszins vies Nog een ervan Kontje Onmeunig goeie beading jonguh Sonax Xtreme velgenreiniger Na het kleien werd het een en ander duidelijk En er waren ook krassen en vage vlekken, hier wat voor en na foto's daarvan Na: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Iets met fiets tegen de kofferklep Na (M105 + oranje + Pro900), het is in het eggie nog iets zichtbaar Linkerscherm Na Na foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Beading shots van een week later: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Ik zal ook even wat foto's uploaden van mijn eigen auto. Aangezien ik geen zin had om veel foto's te maken en al helemaal geen zin had om de SLT (spiegelreflex) te pakken zijn er weinig foto's en weinig goede. Het was de bedoeling om de auto snel te doen, ik heb zoveel mogelijk lichte krasjes weggehaald maar alle RDS zijn blijven zitten evenals diepere swirls. Ik had geen zin om zoveel werk te verzetten en ik ben best blij met het uiteindelijke resultaat gezien de hoeveelheid tijd (inclusief stofzuigen/stoffen ). Velgen zijn niet in een sealant/wax gezet, dat komt wel met de winterwissel of zomerwissel. Vuil gaat er nog steeds makkelijk af dus ik heb nog geen behoefte om ze te doen. Enniewee... ik kan wel wat vertellen over de producten. Shampoo: Mothers California Gold Wash Wielen: Mothers California Gold Wash Klei: Bilt-Hamber Soft clay icm veel water en Meg's Last Touch Polish: Meg's M205 icm witte Hamach en witte LC pad Prewax: CG Vertua Bond 408 icm Groene finishing LC pad Sealant: 1 laag CG Jetseal 109 icm Rode Hex pad Wax: AG HD Tech Wax icm Rode Hex pad Banden: Mothers Reflections Advanced Tire Care Ramen: Provision Rain Clear (vloeibare vorm) Wat vooraf: Vieze velg Motorkap (niets zeggend) Dak met panther look Lak na het kleien 50/50 Na het polijsten (helaas niet scherp) Voor het sealen/waxen/VB Reflectie Nog een reflectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Nog wat na foto's van vandaag, dit keer met de DSLR geschoten. Mooi zwart is niet lelijk Nu wel schoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Hier zal ik vanavond nog een 2011 C-max neerzetten. Tussentijds heb ik ook wat andere auto's gedaan maar daar heb ik geen foto's van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitnessfreakMK7 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 Wat zijn je prijzen dan en welke behandeling krijg je? Ik heb een mk7 in colorado red en woon in de buurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 U krijgt een pb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapapa Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 zou je mij ook een pm kunnen sturen met prijzen en behandeling ? gaat om een 3deurs fiesta panther black die aardig goet onder de swirlls en kleine krasjes zit. ben ook al bezig met chip voor een afspraak, maar als ik het wat vaker wil laten doen is arnhem toch wel een heel stuk korterbij dan roosendaal als je uit gendt moet komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Geen probleem hoor, zal zo een pb sturen. Vaker laten doen hoeft niet op zich, als je hem netjes met de hand wast (washandschoen) dan komen de swirls nagenoeg niet terug. En als ie dan nog eens moet, dan is het een hele lichte sessie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted May 20, 2014 Author Report Share Posted May 20, 2014 Zo foto's van de C-max In de foam: Striping ter bescherming Krasje voor Krasje na Glans????, jazeker Reflectie Random Poes van de buren Dat hoogglans zwart heeft wel wat Foto's zijn deels geschoten met de telefoon en deel met de dslr, daarbij zit er een vleugje rood/roze/paars door. Erg leuke kleur in de zon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapapa Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 Ondertussen al forumleden langs geweest voor een detail beurt ? ben altijd wel benieuwd naar ervarings verhalen. mijn volgende detail beurt zal waarschijnlijk bij gijsbert zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted July 28, 2014 Author Report Share Posted July 28, 2014 Nog niet, binnenkort een Qashqai en een 206cc Roland Garros voor mij Heb dan voor de verandering vakantie en weer eens tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbapapa Posted July 29, 2014 Report Share Posted July 29, 2014 Nog niet, binnenkort een Qashqai en een 206cc Roland Garros voor mij Heb dan voor de verandering vakantie en weer eens tijd. sweet een 206cc blijft een mooie auto's je gaat hier wel wat foto's van plaatsen hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted July 29, 2014 Author Report Share Posted July 29, 2014 Foto's komen goed als het van de eigenaren mag. Dat is wel de kanttekening welke ik erbij plaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toxicnick Posted August 6, 2014 Report Share Posted August 6, 2014 ik wil ook wel een PBtje met tarieven voor een sea grey fiesta 3drs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted September 14, 2014 Author Report Share Posted September 14, 2014 Zo hier maar een schopje, heb recentelijk een Peugeot 206cc op de oprit gehad voor wat liefde. Heb niet heel veel foto's genomen en 100% correctie was niet de bedoeling, maar even een snelle write up. De auto is van een bekende/vriendin van me. Ze had er een leuke rit opzitten en had al gevraagd of ze de auto ff door de wasstraat moest halen voordat ik begon. Dat hoefde niet echt natuurlijk. De auto had met name last van vliegenlijken en teeraanslag. Kleien was nodig, maar voor een auto uit 2006 viel het zat mee (staat altijd binnen). Auto bij aanvangst: Paar krassen: En weg: Nog een: En bijna weg (wou niet verder gaan zonder wetsanden): Wat al opviel van deze foto's was dat de metallic weer lekker tot recht kwam. Flakepop met een mooi duur woord. Paar afters: Wat een geweldig leuke auto is dit (mijn mening). Niet alleen om te detailen maar ook om naar te kijken en een stukkie in te rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamie Posted September 15, 2014 Report Share Posted September 15, 2014 Wat zijn de prijzen voor een fiesta mk6, 3 deurs, navy blue Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted September 16, 2014 Author Report Share Posted September 16, 2014 PB verstuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwind Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Hoi Gijsbert, Kun je mij de prijs vertellen voor een Fiesta MK7, panther black, 5d? Groeten, Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted September 17, 2014 Author Report Share Posted September 17, 2014 En een pb verzonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantomas Posted September 21, 2014 Report Share Posted September 21, 2014 Gijsbert, erg mooi werk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godtoh Posted September 23, 2014 Author Report Share Posted September 23, 2014 Dank je wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricknr9 Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 gijsbert kun je mij de prijs vertellen voor een mk7 5 deurs zwart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts