Gerjan Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Voor de juni/juli meeting een x een zaterdag. Welke datum geniet jou voorkeur. Als locatie lijke me vuren een mooie locatie . Waarom korte stemronde ivm voor sommige vakantie periode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 1 dag kan ik niet, of kan ik wel maar dan heb ik de 21e een meeting van jullie en de 22 moet ik naar Lelystad voor de XRRS club Dat is wat veel van het goeie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Ik ga voor 12 juli. Dan heb ik hopelijk m'n nieuwe feestje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Ik ga voor 12 juli. Dan heb ik hopelijk m'n nieuwe feestje Neem jij je metaltje nog mee naar Nieuwegein? Die wil ik wel eens zien namelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted May 7, 2014 Report Share Posted May 7, 2014 Neem jij je metaltje nog mee naar Nieuwegein? Die wil ik wel eens zien namelijk Ja die gaat mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 7, 2014 Author Report Share Posted May 7, 2014 1 dag kan ik niet, of kan ik wel maar dan heb ik de 21e een meeting van jullie en de 22 moet ik naar Lelystad voor de XRRS club Dat is wat veel van het goeie Klopt had ik zo snel niet aan gedacht. Zal hem er tussen uit halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ik ga pas eind augustus op vakantie. Wat mij betreft is alles prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ik kan alleen niet op 5 juli zit dan met me feestje op terein automaxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harold1 Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ik kan op alle genoemde zaterdagen. Het is voor mij alleen wel erg uit de buurt. Dus daar moet ik nog even over nadenken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ik kan op alle genoemde zaterdagen. Het is voor mij alleen wel erg uit de buurt. Dus daar moet ik nog even over nadenken. 160 KM Ik moet er 110 rijden, dus het ligt allemaal best bij elkaar. Ik rijd ook elk jaar naar Lelystad dat zijn er 170 heen en dan nog terug Ik vind het idee altijd prettig dat je op zulke afstand de motor ook echt een keer lekker heet kunt rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ik kan op alle genoemde zaterdagen. Het is voor mij alleen wel erg uit de buurt. Dus daar moet ik nog even over nadenken. Je moet er ook wel wat voor over hebbe he ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 8, 2014 Author Report Share Posted May 8, 2014 Denk dat we moeten kijken wat voor iedereen een beetje centraal ligt. Nieuwegein is voor noord beter en vuren voor zuid. Gezien de fiesta club landelijk is kun je het niet iedereen naar het zin maken. Wel kunnen we beetje afwisselen. Misschien idee voor volgend jaar om de maand een meeting in een andere provincie. Zeg maar jan Utrecht maart noord Holland mei Gelderland juli zuid Holland september Limburg november Flevoland. Moet er dan wel animo voor zijn natuurlijk. En dat dan 1 iemand uit die provincie de boel op poten probeert te zetten door locatie te regelen en datum bijvoorbeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harold1 Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Ik blijf dit topic voorlopig volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Denk dat we moeten kijken wat voor iedereen een beetje centraal ligt. Nieuwegein is voor noord beter en vuren voor zuid. Gezien de fiesta club landelijk is kun je het niet iedereen naar het zin maken. Wel kunnen we beetje afwisselen. Misschien idee voor volgend jaar om de maand een meeting in een andere provincie. Zeg maar jan Utrecht maart noord Holland mei Gelderland juli zuid Holland september Limburg november Flevoland. Moet er dan wel animo voor zijn natuurlijk. En dat dan 1 iemand uit die provincie de boel op poten probeert te zetten door locatie te regelen en datum bijvoorbeeld. Ik heb er zelf al aan zitten te denken om met een paar mede Limburgers een keer een meeting te organiseren in Venray. Aangezien dat lekker centraal ligt en voor mensen van bovenaf niet helemaal onderin Limburg aangezien Limburg zo lang gerekt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harold1 Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Als je op het parkeerterrein van bijv. Mc.Donalds een meeting wil houden moet je dit aanvragen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Als je op het parkeerterrein van bijv. Mc.Donalds een meeting wil houden moet je dit aanvragen? Geen idee... Ik zou het op zijn minst even met de leiding gevende van de des betreffende Mac overleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 8, 2014 Author Report Share Posted May 8, 2014 Ik heb er zelf al aan zitten te denken om met een paar mede Limburgers een keer een meeting te organiseren in Venray. Aangezien dat lekker centraal ligt en voor mensen van bovenaf niet helemaal onderin Limburg aangezien Limburg zo lang gerekt is. Venray gaan we in september al heen met efe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Geen idee... Ik zou het op zijn minst even met de leiding gevende van de des betreffende Mac overleggen. Wordt nooit gedaan en is nooit een probleem. We staan gewoon op een parkeerplaats wat te buurten. Het is verder geen enorm evenement en gewoon openbaar terrein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harold1 Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Dat is ook weer zo, en het zal ze wellicht een verhoogde dagomzet opleveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Wordt nooit gedaan en is nooit een probleem. We staan gewoon op een parkeerplaats wat te buurten. Het is verder geen enorm evenement en gewoon openbaar terrein. Zolang we het netjes houden dan lijkt me dat ook geen probleem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 9, 2014 Author Report Share Posted May 9, 2014 Denk dat we voor de juni/juli meeting vuren gaan pakken als locatie. Daar zit een behoorlijke parkeerplaats bij die we niet zo 123 vol hebben. Miss is het een idee om als de datum bekend is het ook op focus forum te zetten. En we er miss een combi meeting fiesta focus en evt puma ka sierra enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harold1 Posted May 9, 2014 Report Share Posted May 9, 2014 Een FORD meeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted May 20, 2014 Report Share Posted May 20, 2014 12 juli kan ik neit de rest wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal_Jeroen Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Ik ben voorlopig alle data beschikbaar. Locatie is geen probleem, tegenwoordig staat de Metal vooral stil dus een keertje een flink stuk rijden vinden we wel leuk Ik heb er zelf al aan zitten te denken om met een paar mede Limburgers een keer een meeting te organiseren in Venray. Aangezien dat lekker centraal ligt en voor mensen van bovenaf niet helemaal onderin Limburg aangezien Limburg zo lang gerekt is. Ik ben voor ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donbuttie Posted May 24, 2014 Report Share Posted May 24, 2014 je bedoelt vuren naast gorichem of een hele andere vuren? mij lijkt het ook ontzettend vet een ford meeting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts