Jump to content

Fiesta Mk6 2005 1.3 Tuning

Recommended Posts

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij unlimited tuning in amersfoort.

Zei vertelde mij dat ik ongeveer 10/13 pk winst zal boeken.

Nu heb ik al een k&n luchtfilter zijn er nog meer toevoegingen of aanpassingen die ik kan doen ?

gallery_7750_840_30264.jpg

Denk uuhh weet zeker dat je blij mag zijn met hooguit 6 a 8 pk alleen met chip. Daar komt miss 5 pk bij als je complete kit hebt van K&N en paar pk met voledige milltek uitlaat. Maar 13 pk met chip haal je never nooit met een atmosferische motor.

Gaat je niet lukken met zo'n motor, zelfs niet als je een ultimate hebt met uitlaat en filter.

Zou het niet doen, je haalt er niks uit. Voor het geld haal je andere leuke goodies

• 2 weeks later...

ik ben met mijn st van 160 naar 172 dus ''maar'' 12 pk extra op de wielen. nu een paar maanden later zal het na goed inrijden en doortrekken iets meer geworden zijn. en dat met alle upgrades die ik er in heb zitten. dus 13pk bij een 1.3tje lijkt me wat te veel va het goede met een bijna stock auto :) maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, succes er mee ;)

ik ben met mijn st van 160 naar 172 dus ''maar'' 12 pk extra op de wielen. nu een paar maanden later zal het na goed inrijden en doortrekken iets meer geworden zijn. en dat met alle upgrades die ik er in heb zitten. dus 13pk bij een 1.3tje lijkt me wat te veel va het goede met een bijna stock auto :) maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, succes er mee ;)

Wow ben jaloers haha heb je toevallig een filmpje ofzo ?

Wow ben jaloers haha heb je toevallig een filmpje ofzo ?

uuuuhm ja maar dat is een oude van een jaar geleden. over 2 weken krijgt hij een beurtje, sterkere bougies en kabels en word hij verlaagd.

als je hem nu wil kijken: klik hier op geluid aan :D

mijn auto ziet er van buiten ook weer wat anders uit. als ik over 2 3 weken de laatste updates heb zal ik een nieuw filmpje maken ;)

het irritante is wel dat iemand mijn filmpje gekopieerd heeft en die van mijzelf niet meer kan vinden :S daar stond ook precies bij welke upgrades er toen in zaten

uuuuhm ja maar dat is een oude van een jaar geleden. over 2 weken krijgt hij een beurtje, sterkere bougies en kabels en word hij verlaagd.

als je hem nu wil kijken: klik hier op geluid aan :D

mijn auto ziet er van buiten ook weer wat anders uit. als ik over 2 3 weken de laatste updates heb zal ik een nieuw filmpje maken ;)

het irritante is wel dat iemand mijn filmpje gekopieerd heeft en die van mijzelf niet meer kan vinden :S daar stond ook precies bij welke upgrades er toen in zaten

Jezus wat een geluid haha heerlijk ben benieuwd !

Share

• Create New...