DennisvG Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 Ik dacht voor delft enzoo bij profile tyre center aan de sadatweg is een redelijke parkeerplaats en vanaf daar doorrijden naar Nieuwegein of BP waar andere mensen staan die mee willen? Als er andere ideeën zijn laat het weten;) Ik zal eens bij mijn vriendin informeren of ze een uur heen en terug in de auto aan kan, zo ja dan sluiten wij aan bij het treintje vanuit Delft. Ga er maar vanuit van niet want ze was kapot toen we even naar de Hoven waren gelopen vandaag, ze woont in Poptahof dus niet ver lopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
toxicnick Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 rond welke tijden is deze meeting? die van de FCCN (capri club) is de hele dag maar daar hoef ik niet perce de hele dag te zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 14, 2014 Author Report Share Posted May 14, 2014 Vanaf uurtje of 13.00 tot de laatste weg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toxicnick Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 ik had ook gewoon in de eerste post kunnen kijken wellicht dat ik met de capri ff langs kom ofzo als ik tijd heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 14, 2014 Author Report Share Posted May 14, 2014 Altijd goed. Zo lang er een ford op zit mag alles komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 Of mazda... Of een ander merk dat een forumlid vervoerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisvG Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Ik zal eens bij mijn vriendin informeren of ze een uur heen en terug in de auto aan kan, zo ja dan sluiten wij aan bij het treintje vanuit Delft. Ga er maar vanuit van niet want ze was kapot toen we even naar de Hoven waren gelopen vandaag, ze woont in Poptahof dus niet ver lopen... Helaas, wij komen niet op deze, gaat allemaal nog te moeilijk. Bij het Ford Museum zijn we, ik, zeker van de partij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Helaas, wij komen niet op deze, gaat allemaal nog te moeilijk. Bij het Ford Museum zijn we, ik, zeker van de partij. Gezondheid boven alles dus begrijp het tot volgende meeting dan;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanL Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Nog volk uit omgeving Amsterdam die gaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta035 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Ben van de partij , word hopenlijk een hoop info rijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Misschien dat ik ook even langs kom. Ik heb het wel vrij druk zondagochtend, dus het hangt er even vanaf of ik op tijd klaar ben of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeltje Posted May 17, 2014 Report Share Posted May 17, 2014 Ik ben ook aanwezig!! Vanuit Utrecht dus is een thuiswedstrijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts