Jump to content
Fiestaclub.nl
Marc van Zuylen

Ben Jij Jarig? Laat Het Ons Weten!

Recommended Posts

Beste leden,

Zoals jullie weten kun je onder aan het forum zien wie er jarig is op het forum.

Vaak staan hier namen tussen van mensen die al eeuwig niet op het forum zijn geweest maar ook vaker namen die hier heel erg actief zijn.

Het leek me leuk om hier in de Club thread een topic aan te maken waarin je mensen die jarig zijn te kunnen feliciteren :)

Ik zag gister dat Clank en Rubii jarig waren en wil bij deze jullie allebei even van harte feliciteren :veryhappy::cheerlie:

Ben jijzelf nou jarig dan mag je uiteraard hier ook even inschrijven dat je jarig bent zodat wij je kunnen feliciteren :D

Voor de gene die dit jaar reeds jarig zijn geweest, alsnog van harte gefeliciteerd :cheerlie::beer:

Haha, ik was dinsdag jarig. Ondanks dat ik niet veel post neem ik dagelijks een kijkje op het forum :).

ook vanuit mij feli :)

en even een off topicje

is het niet een idee mensen die een half jaar niet online zijn geweest gewoon te verwijderen?

houd wel het forum schoon

Klopt, maar er zitten er heel veel tussen die alleen bij problemen het forum gebruiken. En aangezien de fiestaatjes nog wel betrouwbaar zijn, zijn ze er niet ieder half jaar te vinden.

voor die enkeling is het dan jammer dat ze zich even opnieuw moeten aanmelden, het forum is dan wel weer schoon

of een jaar

maar het is louter een tip :) en geen aanval op de organisatie

Klopt, maar er zitten er heel veel tussen die alleen bij problemen het forum gebruiken. En aangezien de fiestaatjes nog wel betrouwbaar zijn, zijn ze er niet ieder half jaar te vinden.

Alles wat 1 maand niet online is geweest gewoon verwijderen. Blijven de dihards over.

is het niet een idee mensen die een half jaar niet online zijn geweest gewoon te verwijderen?

houd wel het forum schoon

voor die enkeling is het dan jammer dat ze zich even opnieuw moeten aanmelden, het forum is dan wel weer schoon

of een jaar

maar het is louter een tip :) en geen aanval op de organisatie

:offtopic:

....en wie vind het nou niet leuk om felicitaties te krijgen

ik!!! :wink:

:offtopic:

Hij is een beetje flauw maar ik denk dat het voor 90% van de leden hier ieder dag feest is, ondanks dat ze niet jarig zijn..

Een feest op 4 wielen {clown}

Beste Leden,

Ik wil in dit topic vandaag even FiestaS (Jordi) van Harte feliciteren met zijn 20e verjaardag! :cheerlie::beer::party:

Hhaah! Bedankt voor de felicitatie {shiny}

:party:

Alles wat 1 maand niet online is geweest gewoon verwijderen. Blijven de dihards over.

Jammer te lezen dat ik niet meer welkom ben.. ;)

Wilde er toch even op reageren... Ik snap jullie standpunt, persoonlijk vind ik het fijn regelmatig de nieuwe berichten te lezen (liefst de technische) en heb vaak niet veel te melden. Overigens nog steeds de (trotse) eigenaar van mijn mk5 sportje (7+jr).

..sorry van de vervuiling van dit topic.

Ik was de 22e jarig, heb een heerlijk dagje gehad.

Maar dat tijdje offline zijn, ik lees wel mee, maar zie maar weinig MK1 en MK2, dus blijft er weinig over om te reageren.

Die nieuwe dingen zitten anders in elkaar.