Marc van Zuylen Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Beste leden, Zoals jullie weten kun je onder aan het forum zien wie er jarig is op het forum. Vaak staan hier namen tussen van mensen die al eeuwig niet op het forum zijn geweest maar ook vaker namen die hier heel erg actief zijn. Het leek me leuk om hier in de Club thread een topic aan te maken waarin je mensen die jarig zijn te kunnen feliciteren Ik zag gister dat Clank en Rubii jarig waren en wil bij deze jullie allebei even van harte feliciteren Ben jijzelf nou jarig dan mag je uiteraard hier ook even inschrijven dat je jarig bent zodat wij je kunnen feliciteren Voor de gene die dit jaar reeds jarig zijn geweest, alsnog van harte gefeliciteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Bij deze. Ik was dus gisteren jarig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 Ik had je al in een PM gefeliciteerd maar goed alsnog gefeliciteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Nogmaals dankjewel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubii Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Bedankt! En leuk idee dit topic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 Dankje Ik vind het wel respectvol tegenover de leden hier en wie vind het nou niet leuk om felicitaties te krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDM Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Haha, ik was dinsdag jarig. Ondanks dat ik niet veel post neem ik dagelijks een kijkje op het forum . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 Ohw fijn dat het nog even meld Dan kan ik je bij deze nog even van harten feliciteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 22, 2014 Author Report Share Posted May 22, 2014 Beste Leden, Ik wil in dit topic vandaag even FiestaS (Jordi) van Harte feliciteren met zijn 20e verjaardag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
toxicnick Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 ook vanuit mij feli en even een off topicje is het niet een idee mensen die een half jaar niet online zijn geweest gewoon te verwijderen? houd wel het forum schoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Klopt, maar er zitten er heel veel tussen die alleen bij problemen het forum gebruiken. En aangezien de fiestaatjes nog wel betrouwbaar zijn, zijn ze er niet ieder half jaar te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toxicnick Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 voor die enkeling is het dan jammer dat ze zich even opnieuw moeten aanmelden, het forum is dan wel weer schoon of een jaar maar het is louter een tip en geen aanval op de organisatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Klopt, maar er zitten er heel veel tussen die alleen bij problemen het forum gebruiken. En aangezien de fiestaatjes nog wel betrouwbaar zijn, zijn ze er niet ieder half jaar te vinden. Alles wat 1 maand niet online is geweest gewoon verwijderen. Blijven de dihards over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 23, 2014 Author Report Share Posted May 23, 2014 is het niet een idee mensen die een half jaar niet online zijn geweest gewoon te verwijderen? houd wel het forum schoon Klopt, maar er zitten er heel veel tussen die alleen bij problemen het forum gebruiken. En aangezien de fiestaatjes nog wel betrouwbaar zijn, zijn ze er niet ieder half jaar te vinden. voor die enkeling is het dan jammer dat ze zich even opnieuw moeten aanmelden, het forum is dan wel weer schoon of een jaar maar het is louter een tip en geen aanval op de organisatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 ....en wie vind het nou niet leuk om felicitaties te krijgen ik!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymon04 Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Hij is een beetje flauw maar ik denk dat het voor 90% van de leden hier ieder dag feest is, ondanks dat ze niet jarig zijn.. Een feest op 4 wielen Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaS Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Beste Leden, Ik wil in dit topic vandaag even FiestaS (Jordi) van Harte feliciteren met zijn 20e verjaardag! Hhaah! Bedankt voor de felicitatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
allesklusser Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Hallo andere Westlander, Gefeiliciteerd met je verjaardag Jordi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted May 23, 2014 Report Share Posted May 23, 2014 Alles wat 1 maand niet online is geweest gewoon verwijderen. Blijven de dihards over. Jammer te lezen dat ik niet meer welkom ben.. Wilde er toch even op reageren... Ik snap jullie standpunt, persoonlijk vind ik het fijn regelmatig de nieuwe berichten te lezen (liefst de technische) en heb vaak niet veel te melden. Overigens nog steeds de (trotse) eigenaar van mijn mk5 sportje (7+jr). ..sorry van de vervuiling van dit topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta1977 Posted May 25, 2014 Report Share Posted May 25, 2014 Ik was de 22e jarig, heb een heerlijk dagje gehad. Maar dat tijdje offline zijn, ik lees wel mee, maar zie maar weinig MK1 en MK2, dus blijft er weinig over om te reageren. Die nieuwe dingen zitten anders in elkaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 26, 2014 Author Report Share Posted May 26, 2014 Leuk dat je het even meld Alsnog gefeliciteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 Vandaag feliciteren we Patrick451 met zijn 22e verjaardag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted May 28, 2014 Author Report Share Posted May 28, 2014 Wederom hebben we een jarige op het forum! We feliciteren Maikeltje met zijn 26e verjaardag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikeltje Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 Dank je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted June 2, 2014 Author Report Share Posted June 2, 2014 Wij feliciteren vandaag Ratz met zijn 43e verjaardag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts