Gerjan Posted April 20, 2014 Author Report Share Posted April 20, 2014 18 mei een betere optie misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 Ik heb even zitten kijken of ik kon, ik kan beide dagen! Dus count me in! Ik houd voor nu het gehele weeknd vrij tot dat er een dag bekend is! Dit is dan nu ook mijn eerste meet met jullie, ik heb er nu al zin in Ik houd deze thread in de gaten voor info! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 18 mei voor mij de 17de gaat hem niet worden helaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyanite Posted April 22, 2014 Report Share Posted April 22, 2014 We hadden met aantal het idee om 17 mei een meeting te gaan doen in Nieuwegein aan de ravenswade in Nieuwegein op een voormalig veilig terrein. Het terrein is nu niet veilig meer? Heel misschien dat ik even kom kijken, maar dat weet ik tegen die tijd pas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted April 22, 2014 Author Report Share Posted April 22, 2014 Waren er een aantal die zaterdag niet konden en zondag wel. Vandaar ff korte poll zaterdag of zondag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanL Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Op de zondag kan je op mij rekenen, zaterdag voor mij gewoon een werkdag. Hopelijk is tegen die tijd me Fez ook wat spannender. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbin19 Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 18e zou beter zijn voor mij, dan ben ik erbij, 17e is werkdag helaaas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeroyE Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Gaat hem voor mij dan helaas niet worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 23, 2014 Report Share Posted April 23, 2014 Als het de 18e is, meld ik me bij deze alsnog weer aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 Zo te zien. Kunnen de meeste op zondag 18 mei. Ik stel voor om het dan ook de 18de te doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc van Zuylen Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Ja laten we dat maar aanhouden Dan heb je er in ieder geval 14 die kunnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
roy1d Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Ik moet deze helaas laten lopen ivm met een jeugdtoernooi bij de voetbal (zit in de organisatie ,hoef niet zelf te spelen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Ik kom ook miss een pre meet voor delft en omgeving? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbin19 Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Kan iemand even ter bevestiging doorgeven dat het dus de 18e word? Misschien lijstje opstellen wie er gaat komen? Top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted April 29, 2014 Author Report Share Posted April 29, 2014 Heb hem aangevraagd verwacht dat ie vandaag of morgen bij meetings staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Ik kom ook miss een pre meet voor delft en omgeving? Dat is wel handig ja en leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donbuttie Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 ik wil daar ook wel aan mee doen als ik het red voor mij is het denk wel een stuk korter om over gorichem te rijden weet niet precies de tijd dat jullie de pre meet willen doen dus dat hangt van mij de pre meet af maar is het nou zaterdag of zondag Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiteridder Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Is het zeker dat het op zondag is? Wil ook een keer daarnaar toe, maar kan eigenlijk nooit op zondag. Zaterdag heeft mijn voorkeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Van wat ik begrepen heb is het op zondag want de Facebook evenement is ook op de zondag. En euhm voor die pre-meet een plekje op de route zoeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 zondag gaat voor mij ook beter uitkomen dus ben zondag ook van de partij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anduuuh Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Opzicht lijkt het me wel leuk om een keer mee te maken! Heb zelf alleen niet zoveel gedaan aan m'n feestje om echt te 'showen'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Opzicht lijkt het me wel leuk om een keer mee te maken! Heb zelf alleen niet zoveel gedaan aan m'n feestje om echt te 'showen'. Maakt niet uit. Het gaat om de gezelligheid. Niet om de show. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anduuuh Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Maakt niet uit. Het gaat om de gezelligheid. Niet om de show. Dat is ook weer zo! Zal 'm in me agenda zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta035 Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 zal aanwezig zijn ! ik hoop dat er mensen zijn die me nog tips kunnen geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 30, 2014 Report Share Posted April 30, 2014 Ik heb er even een nieuw topic van gemaakt, zie hier: http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showtopic=22030&hl= Gerjan, het is jou topic dus je kunt in het eerste bericht eventueel ook nog aanpassingen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts