Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Whiteman

België tunning treffen sint truden 2005 (grote foto's)

Recommended Posts

he he eindelijk is het weer zo ver ff op het internet kijken voor we gaan en oooo s@it de sprintjes gaan niet door de gemeente heeft de verguning in getroken :-(:-(

Nou ja jammer dan na ongeveer een uurtje rijden zijn we er het was wel moooooooooooi weer 8) ben wel weer een beetje rood :-( maar je dat hhot er bij zullen we zeggen hiet wat foto's

DSCF1085.jpg

DSCF1084.jpg

DSCF1083.jpg

gelukig had ik nog wat flyer's over voor onder de ruitenwisser bij deze jongen man :lol::wink:

DSCF1106.jpg

DSCF1104.jpg

DSCF1105.jpg

deze heeft wel een beetje veel NFSU2 gespeelt :lol: maar wel super 8)

de rest zet ik vanavond wel ff er op :P

DSCF1095.jpg

DSCF1094.jpg

DSCF1096.jpg

DSCF1089.jpg

DSCF1086.jpg

DSCF1087.jpg

er waren ook mensen die kwamen alleen maar voor de sprint (jammer dat die niet door ging) :-(

spijtig dat ik niet ben geweest adners had je mij daar ook tegengekomen met de ST

normaal was ik de zaterdag gaan sprinten, maar omdat dat nie door ging wou ik dan zondag gewoon naar de meeting gaan maar omdat niemand kon of wou meegaan heb ik mij maar een namiddag op de zetel neer gezet en een beetje geslapen de hele dag :D

hier de rest van de foto's

ef61b96a.jpg

e37099d4.jpg

DSCF1102.jpg

DSCF1103.jpg

DSCF1107.jpg

Ja hij blijft leuk :wink:

DSCF1090.jpg

DSCF1091.jpg

zelf een dewoo martiz was er 8)

DSCF1110.jpg

DSCF1111.jpg

DSCF1112.jpg

een anderen vraag weet iemand hou de eerste body kit heet van welk merk de fiesta MK6 flare kleur ? :oops:

die flare mk6 lijkt me een beetje op 'eigenbouw' door een bedrijf. ik kan me niet herinneren dat ik deze kit ooit gezien heb.

Ik kan me WEL herinneren dat ik deze kit al eerder gezien heb. Hier op het forum, en op de Engelse... Kan allen nu effe niet meer vinden waar :oops:

ik mis op mijn site nog 2 kits: Ibherdesign en No Limit. Maar die zijn het alletwee ook niet...

Ik kan me WEL herinneren dat ik deze kit al eerder gezien heb. Hier op het forum, en op de Engelse... Kan allen nu effe niet meer vinden waar  :oops:

jep ik heb deze ooit gepost op het ukfn forum nadat hij eerst hierzo gefotografeerd was. hij is van topgun tuning, maar dat tuningbedrijf heb ik nergens terug kunnen vinden.

*EDIT*

here you go http://www.ukfiestanetwork.com/index.php?s...topic=55865&hl=

Het is overigens precies dezelfde auto. (zie ook het oranje bloemen kransje :mrgreen: )

mischien is de kit helemaal custom build? of wellicht is het een prototype van een kit.

Ik kan me WEL herinneren dat ik deze kit al eerder gezien heb. Hier op het forum, en op de Engelse... Kan allen nu effe niet meer vinden waar  :oops:

jep ik heb deze ooit gepost op het ukfn forum nadat hij eerst hierzo gefotografeerd was. hij is van topgun tuning, maar dat tuningbedrijf heb ik nergens terug kunnen vinden.

*EDIT*

here you go http://www.ukfiestanetwork.com/index.php?s...topic=55865&hl=

Het is overigens precies dezelfde auto. (zie ook het oranje bloemen kransje :mrgreen: )

mischien is de kit helemaal custom build? of wellicht is het een prototype van een kit.

die fiesta is een demomodel voor die kit. hij is de enige die deze kit voorlopig heeft tot ie in productie gaat. van welk merk de kit is weet ik niet meer :oops:

dbtopguntuning@hotmail.com voor degene die geinteresseerd is in de kit op die oranje Fez Mk6.

Schijnbaar door hunzelf aangepaste VW Golf Wings West skirts.

2180_l.jpg

2005-03-19020.jpg

ik mis op mijn site nog 2 kits: Ibherdesign en No Limit. Maar die zijn het alletwee ook niet...

Deze kits staan nu ook op mijn site met dank aan The Crow.

de fiesta in het flare zijn kit kan je rechtstreeks bij carequipment bestellen. die andere fiesta zijn kit is al héél oud. ook gewoon voor de fiesta, kan me niet meer herinneren welk bedrijf maar vraag maar naar mattmk6 op ukfn die heeft de voorbumper ervan ;)

de fiesta in het flare zijn kit kan je rechtstreeks bij carequipment bestellen. die andere fiesta zijn kit is al héél oud. ook gewoon voor de fiesta, kan me niet meer herinneren welk bedrijf maar vraag maar naar mattmk6 op ukfn die heeft de voorbumper ervan ;)

Mattmk6 heeft de Lumma voorbumper.

heb al een mailtje gestuurd ben benieuwd wat die gaat kosten zal eens vragen welk uitlaat ze daar onder hebben !! ziet er ook wek vet uit :lol:8):o:-D

heb de prijs 909.09 euries ex.

oftewel 1095 incl, zoals ook staat in bodystyling ;)

Sign in to follow this