Jump to content

+lidmaatschap


Wouter.
 Share

Recommended Posts

Dus ik keek wat op het forum rond, en wil eigenlijk best wel wat betalen om dit alles draaiend te houden. het kopje +lidmaadschap is niet moeilijk te vinden, maar dan nog het aanmelden, ik kan dat echt nergens vinden...

t'zal aan mij liggen of het is echt niet makkelijk.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen waar ik +Lid kan worden.

wouter.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...