Jump to content
Fiestaclub.nl
Bladian

Led Koplampen Mk7

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar andere koplampen. Regelmatig lees ik dat er slechte ervaringen zijn met bijv. Dayline. Deze sla ik dus preventief over. Echter zag ik laatst deze van European-parts: IMG_1862.JPG

Linkje

Is er iemand die ervaring heeft met deze lampen? Of misschien een alternatief heeft voor deze?

Ik ben op zoek naar een LED/DRL-achtige koplamp (liefst dus zonder dat ik in m'n bumper hoeft te gaan sleutelen)

Hopelijk dat iemand mij hiermee kan helpen. :)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zoals ik ze even vergelijk lijken het de zelfde te zijn (allebij van dayline) en ook ik lees regelmatig dat het een niet te best merk is.

Een ander alternatief is DRL in je mistlichten, ben het hier tegen gekomen.

http://www.european-parts.net/catalog/prod...roducts_id/1479

Dan zitten zoal je mistlicht en DRL bij elkaar

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zoals ik ze even vergelijk lijken het de zelfde te zijn (allebij van dayline) en ook ik lees regelmatig dat het een niet te best merk is.

Een ander alternatief is DRL in je mistlichten, ben het hier tegen gekomen.

http://www.european-parts.net/catalog/prod...roducts_id/1479

Dan zitten zoal je mistlicht en DRL bij elkaar

Die heb ik er ook inzitten, geeft een bak led licht en de mistlamp zit er ook in verwerkt.

Werk mooi simpel makkelijk. En nog makkelijker als je de auto ooit verkoopt verlichting eruit en in je andere auto ;-)

Dat is een mooi alternatief. Ben alleen bang dat ik dan een nieuwe voorbumper moet bestellen aangezien ik nu geen mistverlichting heb.

Zou een ledstrip (met dimmer) in de koplamp een optie zijn?

Dan zou ik eerder voor verlichting in de grill gaan denk ik.

Maar er is dus niemand met LED verlichting in de koplampen?

Dan zou ik eerder voor verlichting in de grill gaan denk ik.

Maar er is dus niemand met LED verlichting in de koplampen?