Driekus Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 Hallo, Weet iemand waar je originele sport pedalen kan krijgen voor de fiesta mk7.5 voor een leuk prijsje ? Mvg, Dirk Link to comment Share on other sites More sharing options...
titanium Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 ben hier ook wel benieuwd naar,ben er ook naar opzoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bnz Posted March 3, 2014 Report Share Posted March 3, 2014 Wel geen oem producten,maar wel leuke prijzen. Staan ook oem lookalike voor meer dan de helft goed koper,dan 100 euro. http://www.aliexpress.com/wholesale?Search...2921&page=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 je bedoeld onderdeel nummer 1534068 Te koop bij je locale dealer (vervangt de rubbers van je bestaande pedalen) http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_fiest...34068_c_417.htm Kosten.. tja.. varierend van 46 pond (UK) tot ehhm te veel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driekus Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 Tja dat is mien allemaal te duur Ik heb al een set besteld € 14,95 Aliexpress ford fiesta sport pedalen Het resultaat laat ik jullie zien over ongeveer 6 tot 8 weken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driekus Posted March 19, 2014 Author Report Share Posted March 19, 2014 Dag heren, Weer een update: Voetpedalen zijn binnengekomen vanuit china Het gaspedaal vind ik persoonlijk minder mooi er zit net te veel rubber aan, maar misschien eff wat bijsnijden Kwaliteit is gewoon OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driekus Posted March 26, 2014 Author Report Share Posted March 26, 2014 Dit topic mag op slot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 hier ook de orginele oem http://www.ford-accessoires.nl/productgrou...icleNameId=1250 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thisisfraa Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Ik heb die van mij gewoon bij European Parts gekocht, waar ik al bijna 10 jaar OEM Ford onderdelen koop voor mijn wagens. Natuurlijk kosten ze wel wat en je zal ze elders wel goedkoper kunnen vinden (of namaak), maar als't OEM is maakt het me niet zoveel uit http://www.european-parts.net/catalog/prod...products_id/895 Zo zien ze er uit bij mij: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anduuuh Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Ik heb die van mij gewoon bij European Parts gekocht, waar ik al bijna 10 jaar OEM Ford onderdelen koop voor mijn wagens. Natuurlijk kosten ze wel wat en je zal ze elders wel goedkoper kunnen vinden (of namaak), maar als't OEM is maakt het me niet zoveel uit http://www.european-parts.net/catalog/prod...products_id/895 Zo zien ze er uit bij mij: Hoe zit die rechtse plaat bevestigd?? Is dit met schroeven gedaan of plakwerk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeroyE Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 ik meen schroeven te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
thisisfraa Posted April 7, 2014 Report Share Posted April 7, 2014 Hoe zit die rechtse plaat bevestigd?? Is dit met schroeven gedaan of plakwerk? Je bedoelt de de voetsteun aan de linkerkant? Die staat met 4 torx schroeven vast, deze zijn er bij geleverd. De pedalen zelf vervangen simpelweg je rubberen pedalen, die moet je dus er af halen en de nieuwe er omheen trekken. Dit is gewoon de pedalenkit zoals je ze bv in de ST versie ziet. In mijn Focus had ik een Sparco pedalenkit, maar bij die kit moest je in de bestaande pedalen gaan boren, daar had ik geen zin in nu. Ook was de grip een pak minder, want daar zaten van die stickers bij die als schuurpapier aanvoelde, dat was maar niks. Daarom vind ik die OEM pedalenkit zo fijn, ze zijn snel gemonteerd, ze zitten rotsvast en de grip is geweldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anduuuh Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Je bedoelt de de voetsteun aan de linkerkant? Die staat met 4 torx schroeven vast, deze zijn er bij geleverd. De pedalen zelf vervangen simpelweg je rubberen pedalen, die moet je dus er af halen en de nieuwe er omheen trekken. Dit is gewoon de pedalenkit zoals je ze bv in de ST versie ziet. In mijn Focus had ik een Sparco pedalenkit, maar bij die kit moest je in de bestaande pedalen gaan boren, daar had ik geen zin in nu. Ook was de grip een pak minder, want daar zaten van die stickers bij die als schuurpapier aanvoelde, dat was maar niks. Daarom vind ik die OEM pedalenkit zo fijn, ze zijn snel gemonteerd, ze zitten rotsvast en de grip is geweldig. Ik bedoelde idd de linkse plaat, moet je die in het stof draaien of iets? Ik heb er nu niks zitten dan alleen stof. Zit er onder het stof dan een soort bevestiging of heb je die schroeven er random doorheen geramd? :') Link to comment Share on other sites More sharing options...
thisisfraa Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Daar zit geen bevestiging, je draait die schroeven dus door het stof ja. En ja "random", gewoon zorgen dat het een beetje recht hangst. Dat hangt trouwens vrij stevig hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbin19 Posted April 18, 2014 Report Share Posted April 18, 2014 Daar zit geen bevestiging, je draait die schroeven dus door het stof ja. En ja "random", gewoon zorgen dat het een beetje recht hangst. Dat hangt trouwens vrij stevig hoor Vind de sportpendalen er fraai uit zien, alleen die plaat links word verziekt door de schroeven. Vind ook niet helemaal lekker om door het stof heen te schroeven en het zo maar te bevestigen, had zonder gedaan maar voor de rest lijkt het redelijk goede kwaliteit voor chinees spul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olly Posted December 3, 2022 Report Share Posted December 3, 2022 Ik heb laatst een setje sport pedalen besteld van Aliexpress en het ziet er heel mooi uit maar wat is het een moeizame rotklus om die zooi er op te krijgen zeg vgm is een koppakking vervangen nog makkelijker Ben ik de enige die hier last van heeft of is het normaal dat je er bijna 2 uur mee bezig bent en het dan nog steeds niet lukt?🥴 Ik heb er eentje weten op te krijgen (het rempedaal) maar er zit nog een hoop speling in dus ook die zit nog niet goed..... Komt dit gewoon omdat het flutkwaliteit is en moet ik orginele onderdelen bestellen of is het normaal dat dit uren/ dagen aan werk gaat kosten?😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steelmaster Posted December 3, 2022 Report Share Posted December 3, 2022 Pas original Ford erop gezet. Die zaten er binnen een uur op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts