Jump to content

European Ford Event 2014

Cochyn
 Share

Recommended Posts

• Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dit jaar sta ik een keer niet bij de Fiestaclub. Omdat ik 3 passagiers heb gevonden en de fiesta te klein werd bevonden hebben we besloten om met de focus van mijn broer aan te sluiten bij Ford team zuid-holland. Dus dan zie ik jullie daar wel. :wink:

We komen elkaar vast wel ergens tegen, het is EFE en geen Ford Fair :mrgreen:

Ik kom sowieso ook wel even buurten bij FTZH.

Ik lees overal dat het erg vroeg verzamelen is, en dat kan ik absoluut niet ontkennen. De poort gaat om 8 uur open, en wil je een beetje op een normale manier naar binnen kunnen rijden dan moet je er rond die tijd gewoon zijn. Tussen 8 en 9 komen alle bezoekers voor clublane binnen, en daarna gaat de poort open voor de overige bezoekers. We hebben wel eens erg lang in de file gestaan om binnen te kunnen komen en dat is zonde van de tijd. Dat was wel in Landgraaf, maar zover ik weet heeft Venray ook maar één toegangsweg. Dus wel moeten we vroeg zijn, het is maar 1x per jaar.

Nog Mensen uit omgeving Rotterdam , die aan willen sluiten?

McDonald's

www.mcdonaldsbarendrecht.nl

Van der Waalsweg 21, Barendrecht

010 483 6384

05:45 verzamelen

06:00 uiterlijk vertrekken

07:30 aankomst pre-meet Mac Donalds Helmond

Svdriel mk3

Roy1d mk3

Chrissie469 mk6,5

Jur mk7 ( als zijn wekker het doet )

Leroy mk7,5

Wando mk7,5

Markow: indien je al een kaartje hebt besteld bij vitrofiesta en betaald hebt voor de sluitdatum.

extra passagiers kunnen pas na 0900 op het terrein.

Voor die tijd kun je geen kaartjes aan de kassa kopen

Geen kaartje? Dan sta je op de algemene parking ipv de clublane

Ik heb 3 kaarten en sinds Natas de EFE flyer zag, kinderen onder 12 gratis, zit ze tegen me te miepen dat fiestaclub daar niks over zei... Thimo is 10.

Zucht, vrouwen...

Tsja, dan moet ik ook nog voor iedereen de leeftijd checken, het is al moeilijk genoeg om dit allemaal rond te krijgen :mrgreen:

Maar het is geen probleem, dat betekend dat we nog één kaart over hebben en er dus iemand extra de clublane op kan, dan krijg jij het geld van die kaart gewoon terug. We hebben genoeg leden op de reservelijst staan.

Tsja, dan moet ik ook nog voor iedereen de leeftijd checken, het is al moeilijk genoeg om dit allemaal rond te krijgen :mrgreen:

Maar het is geen probleem, dat betekend dat we nog één kaart over hebben en er dus iemand extra de clublane op kan, dan krijg jij het geld van die kaart gewoon terug. We hebben genoeg leden op de reservelijst staan.

Thankies en is er gelijk iemand blij, ik dacht kan maar beter melden voor de meeting dan erna of tijdens ;)

Dennis ook bij de Pre pre meet in Barendrecht aanwezig??

Gr sander

Wij rijden zaterdag richting Helmond en ga ik mijn auto daar in de buurt eens verwennen. Ze won wel prijs zondag maar ik liep hele dag te mopperen dat ik haar niet heb kunnen wassen omdat ik me verslapen had, dus had echt zoiets van heh? Jurylid gaf me ook duimpje, een echte showauto zei hij 8-)

Dus ik haak aan bij Helmond en zie jullie daar.

Wij rijden zaterdag richting Helmond en ga ik mijn auto daar in de buurt eens verwennen. Ze won wel prijs zondag maar ik liep hele dag te mopperen dat ik haar niet heb kunnen wassen omdat ik me verslapen had, dus had echt zoiets van heh? Jurylid gaf me ook duimpje, een echte showauto zei hij 8-)

Dus ik haak aan bij Helmond en zie jullie daar.

Een prijs gewonnen? Je auto is toch helemaal stock?

Was in categorie show and shine, hij lette vooral op mijn showplaten, ventieldopjes en dat soort kleine details :-)

Niets ten nadelen van jouw auto.. maar lekker jurylid als hij juist op de dingen let.. waar het nu net niet om gaat...

• 4 months later...

Forgot to post my report................

What a cracking weekend! Its not the same scale that Ford Fair is, but more and more people attend each year to help keep it alive since 1991 and a few cars from the UK continue to go to help support. Plus its a good excuse to get some guaranteed sun, beer, a look around some unusual styles of cars and more importantly....reasonable food and drink prices at the show ground, unlike Silverstone!

Nothing massive to report like my previous Gatebil thread etc, as its a fairly simple run from start to finish and to arrange. There's various ways of getting to the show, which is situated in Venray, Holland (around 2 hours from the Nurburgring). Some take the ferry from Harwich to the Hook of Holland, where its around 1.5 hours drive to Venray. But for a good run out in our cars, most take the Chunnel which takes 3 hours from Calais. We decided on this route.

We stayed at Hotel Asteria from Friday to Sunday, which hosts a lot of benefits. Its 5 miles away from the show ground, is situated around some amazing driving roads, has a Mcdonalds across the road (:lol:) and an epic jet wash a few meters up the road that seems to last forever on 4 Euros. The whole trip is very reasonably priced throughout, so I hope more people can attend next year. I'll let the pics do the talking (stolen most of the pics from other sites).

I'm pleased to say that one of the group, Mark (Cab2Cos) won the Concourse competition at the show :top::top::top:

Our cars...

Cleaned and checked over before the road trip...

P1030808_zps0dcbd1b7.jpg

P1030807_zps0e54d8b6.jpg

A bit of handy advertisement comes in handy...

1_zps200e3df3.jpg

Some hotel carpark banter snacks ready...

5_zps330e9225.jpg

A nervous Jim Gibbs before boarding the Channel Tunnel :lol:

P1030809_zps0a843c5b.jpg

On route...

4_zpsf14a4cc2.jpg

Arrived at the hotel a little later than planned, having hit the Friday traffic at the Anwerp Ring :cry:

P1030817_zpsd21d0c42.jpg

P1030818_zps9ddafd9c.jpg

Checking the car over on arrival :lol:

P1030814_zps4fc81a0e.jpg

P1030815_zps70761728.jpg

Share

Announcements

• Create New...