Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Jeroen

26 juni 2005 - Meeting met Ka-Puma- en Fiestaclub

Recommended Posts

Vorig jaar was deze gezamelijke meeting een groot succes, vandaar dat we deze meeting dit jaar weer willen houden. Dit zal gebeuren op 26 juni, de locatie is nog even onzeker, maar zal waarschijnlijk (net als vorig jaar) bij de McDonalds in Vuren zijn.

Adres: Zeiving 23

Postcode: 4214 KT

Plaats: VUREN

Telefoon: 0183-661769

Afslag: Vuren

Om deze meeting NOG leuker te maken, zal er een beautycontest zijn, iedere club mag de auto's van de andere clubs beoordelen. De kosten hiervoor zullen 2 euro bedragen, de mooiste 3 Fiesta's krijgen een beker mee naar huis!

Hierbij alvast een (voorlopig) lijstje van aanwezigen:

1. Edwin

2. Harry ST

3. Razorh

4. Michiel

5. Balman

6. Jur

7. xr3i_cabrio

8. Rogier (onder voorbehoud)

9. Nightflash

10. Stereo

11.

flyer.jpg

zit ik turkye tot 5 juli 8)

Ik hoopte nog op een snel positief antwoord... Helaas zal ik ook niet aanwezig zijn, ben namelijk ook op vakantie dan...

Fijn dat er nu een datum is :mrgreen: gauw ff vrij regelen van m'n werk en dan zal ik er zeker zijn.

Eh ik wil er graag heen, maar als iedereen op vakantie is kan deze meeting beter snel naar een andere datum verplaatst worden nu dat nog kan...

tot nu toe lijk ik de enige te zijn Edwin :shock:

wel handig met die show-contest met 1 deelnemer. geef die 3 bekers maar vast :mrgreen:

Ik ben er ook nog :) Maar ik hoop wel dat er wat meer mensen komen :)

ik ben dr ook hoor

maar ik had gehoopt dat er wat meer mensen konden komen. hoe zit het bij de ka club? zijn daar ook veel mensen op vakantie? want ik blijf erbij, verplaatsen die meeting :wink:

Volgens mij heb ik nog niets staan...dus onder voorbehoud ben ik er ook!

Ik kom mijn tittel verdedigen ;)

Nee daar gaan onze kansen op een 1e plaats :mrgreen:

Ik ben van plan om hem het vuur aan de schenen te leggen hoor, en de rest hier ook denk ik. Als er meer dan 3 ST's komen opdagen zijn al onze kansen verkeken. Die zien er standaard al beter uit dan een opgetooide normale Fiesta ;)

zal het nog uitmaken als ik er ook bij ben... :o

De leden van de andere clubs (Puma en Kaclub) mogen de Fiesta's beoordelen. Dus als zij de {st}'s niet mooi vinden, en gaan voor de oudere types.... :-D

Dan is het wel verstandig dus :-) , jij hebt toch een Puma motor erin.... als je die laat zien worden ze vast helemaal geil, maken we een goeie kans :wink:

Dan is het wel verstandig dus :-) , jij hebt toch een Puma motor erin.... als je die laat zien worden ze vast helemaal geil, maken we een goeie kans :wink:

Ja, dat is zeker waar.. Helaas moet ik deze meeting laten schieten wegens een vakantie in het buitenland :(

Maar het gaat niet alleen om de mooiste auto (volgens de andere clubs dan), maar ook om de gezelligheid. Dus ook als je twijfelt of je auto een prijs kan winnen ben je van harte welkom! :)

Ik ben van plan om hem het vuur aan de schenen te leggen hoor, en de rest hier ook denk ik. Als er meer dan 3 ST's komen opdagen zijn al onze kansen verkeken. Die zien er standaard al beter uit dan een opgetooide normale Fiesta ;)

Heb je dan je gaas in je bumper zitten ? :wink:

Sign in to follow this