Jump to content

Unlimited Tuning 22-02-14

Godtoh
 Share

Recommended Posts

Beste allen,

In navolging van voorgaande jaren, wil men dit jaar ook een tuningsdag/vermogensmeting dag organiseren bij Unlimited Tuning te Amersfoort.

Dit jaar is de meeting op 22-02-14, de dag begint rond een uurtje of 11:00 en eindigt rond 16:00.

Het maximale aantal auto's hangt af van het soort auto's welke aangemeld worden, hier kan momenteel nog niets zinnigs over gezegd worden. Mocht het aantal deelnemers het einde naderen, dan wordt dat vermeld op het forum.

Verder geldt wel, wie het eerst komt (qua aanmelding)...

Dit topic zal ook op Focusclub.nl gezet worden.

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jazeker, 2 Focus en 4 Fiesta die gechipt gaan worden :)
gelukkig mag ik daar ook een van zijn :grin:

mijn oude fiesta ultimate 90/250 is ook door unlimited met volle tevredenheid gedaan

vandaar dat ze deze ook weer mogen doen ik heb er veel zin in 8-)

gelukkig mag ik daar ook een van zijn :grin:

mijn oude fiesta ultimate 90/250 is ook door unlimited met volle tevredenheid gedaan

vandaar dat ze deze ook weer mogen doen ik heb er veel zin in 8-)

Ik ben er ook bij voor een vermogensmeting :)

sport(remco) die komt uit zeeland, ik wil wel een klein stukje omrijden, dan verzamelen we net als bij de meeting meerkerk Bp op de A15.....afrit 21 Hendrik-Ido-Ambacht / Ridderkerk aan het einde afrit links aanhouden voor de BP.

we zaten er aan te denken om rond 10 uur te zijn, 10:15 ongeveer wegrijden, nog meer die daar naartoe komen?

present:

-MAMBA (jeroen)

-sport(remco)

ze zouden de volgorde aanhouden van aanmelding, dus wie het eerst aanmeld wie het eerst op de bank gaat.

ik had me al aangemeld voor de chipdag in oktober dus er zit een kans in dat ik vrij vroeg aan de beurt ben :D

eventueel wil ik dan wel met je wisselen als je echt laat pas aan de beurt bent ;)

• Gerjan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...