Jump to content

Nieuwjaars Meeting Meerkerk 2014.

FiestaS
 Share

Recommended Posts

• Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Was een zeer goede opkomst vandaag in Meerkerk ook van de Seat rijders waren er een behoorlijk aantal aanwezig. Iedereen bedankt voor de gezellige meeting..........

Natuurlijk Gingen de Diehards weer als laatste weg na de vlaggen en de rommel van de parkeerplaats te hebben opgeruimd tesamen met Niels.

Nog even na staan praten met Francis , Robert , Niels en Ik.........

Gelijk even besproken of we nog een een meeting kunnen organiseren.

Daar Fiesta in the Park in Engeland niet doorgaat dit jaar, willen we dit in de maand Mei proberen te verwezenlijken...

Was zeker gezellig!! Allemaal bedankt voor de opkomst, het was lekker druk, ook van de andere clubs. Redelijk goed weer, afgezien van een klein buitje maar dat hebben we opgelost bij de Starbucks binnen. Begon aan het einde wel wat frisjes te worden, maar het was zeker geslaagd.

Foto's heb ik niet, maar er zijn er vast genoeg gemaakt.

Hier mijn foto's:

Vertrek om 11:30 met feesie(Ruben) en Brian'.

jMDt6Shl.jpg

7f2g0pYl.jpg

HB2JGu9l.jpg

Aangekomen bij de pre-meet op de A15.

f3zuxCSl.jpg

xDwghqJl.jpg

Aangekomen bij Meerkerk. Later kwamen er nog veel meer auto's bij, we waren redelijk vroeg. :)

wa5b3O0l.jpg

JsbIjWfl.jpg

ccTA8y4l.jpg

6JgY2a1l.jpg

bx0ISUxl.jpg

Iedereen bedankt! Goede opkomst van de Fiestaclub!

Was zeker gezellig, ondanks dat ik de sierra had meegenomen.

Alleen de reis vanuit friesland was wat ver maarja, je moet er wat voor over hebben

Volgende keer de blauwe fiesta mk3 maar weer meenemen :-)

Zag er leuk uit.

Volgende meet probeer ik ook weer langs te komen, zo te zien nu wel meer mk6 mk6.5 ST/S

bij efe was ik jammer genoeg de enigste, zou wel eens dingen willen vergelijken aan andere ST's ;]

Mooie foto's allemaal! Vind het erg dat ik niet heb kunnen komen :(. En als er een meeting in mei komt, zal ik er ook niet bij zijn, want die maand zit ik in Amerika. (Geboekt voor ontslagbericht en ik verrek het te annuleren :P)

Ontslag vanwege de crisis? Balen man, hoop dat je snel weer iets anders vind.

Share

Announcements

• Create New...