FiestaS Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Plaats hier je foto's en ervaringen van de meeting! Mijn foto's komen eraan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 leuke dag veel inspiratie opgedaan en ben zeker volgende keer weer van de partij dan niet met ugly velgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJayden Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 was zeker gezellig middagje top volgende keer weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Het was gezellig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Inderdaad bedankt allemaal voor de gezelligheid !! Foto's volgen nog ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jvdborg Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was gezellig gasten:), ik zal even een album aanmaken en de foto's erop plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJM Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Ik ben benieuwd naar de foto's ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was een zeer goede opkomst vandaag in Meerkerk ook van de Seat rijders waren er een behoorlijk aantal aanwezig. Iedereen bedankt voor de gezellige meeting.......... Natuurlijk Gingen de Diehards weer als laatste weg na de vlaggen en de rommel van de parkeerplaats te hebben opgeruimd tesamen met Niels. Nog even na staan praten met Francis , Robert , Niels en Ik......... Gelijk even besproken of we nog een een meeting kunnen organiseren. Daar Fiesta in the Park in Engeland niet doorgaat dit jaar, willen we dit in de maand Mei proberen te verwezenlijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was zeker gezellig!! Allemaal bedankt voor de opkomst, het was lekker druk, ook van de andere clubs. Redelijk goed weer, afgezien van een klein buitje maar dat hebben we opgelost bij de Starbucks binnen. Begon aan het einde wel wat frisjes te worden, maar het was zeker geslaagd. Foto's heb ik niet, maar er zijn er vast genoeg gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 ben zeker aanwezig als er een meeting is in mei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wess-rs Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=414...e=1&theater Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeroyE Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was inderdaad gezellig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Inderdaad. Meeting in Mei ben ik ook aanwezig als het een beetje uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeroyE Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Mei...nog wel even de tijd voor een aantal updates Hierbij een aantal foto's van vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeroyE Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaS Posted January 19, 2014 Author Report Share Posted January 19, 2014 Hier mijn foto's: Vertrek om 11:30 met feesie(Ruben) en Brian'. Aangekomen bij de pre-meet op de A15. Aangekomen bij Meerkerk. Later kwamen er nog veel meer auto's bij, we waren redelijk vroeg. Iedereen bedankt! Goede opkomst van de Fiestaclub! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was zeker gezellig, ondanks dat ik de sierra had meegenomen. Alleen de reis vanuit friesland was wat ver maarja, je moet er wat voor over hebben Volgende keer de blauwe fiesta mk3 maar weer meenemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brian' Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was een gezellig dag! Hoop alleen dat de volgende keer meer Puma's zijn.. Voelde me een beetje 'een vreemde eend in de bijt' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Zo voel ik mij elke keer Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissie469 Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was Inderdaad gezellig! Khoop in mei al aantal dingen te hebben gedaan. En dan ben ik er ook weer bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
InfluenceST Posted January 19, 2014 Report Share Posted January 19, 2014 Was een zeer geslaagde middag, nu ook wel definitief om dat ik toch echt wat werk in mijn Mk6 ST ga stoppen. Hoop zeker hier bij een volgende meeting al het een en ander aan gedaan te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Was leuke opkomst en zeker gezellig. Ondanks dat ik er maar kort was. In mei zeker weer aanwezig als het uitkom kwa tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal_Jeroen Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Mooie foto's allemaal! Vind het erg dat ik niet heb kunnen komen . En als er een meeting in mei komt, zal ik er ook niet bij zijn, want die maand zit ik in Amerika. (Geboekt voor ontslagbericht en ik verrek het te annuleren ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomk Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Zag er leuk uit. Volgende meet probeer ik ook weer langs te komen, zo te zien nu wel meer mk6 mk6.5 ST/S bij efe was ik jammer genoeg de enigste, zou wel eens dingen willen vergelijken aan andere ST's ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harold1 Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Mooie foto's allemaal! Vind het erg dat ik niet heb kunnen komen . En als er een meeting in mei komt, zal ik er ook niet bij zijn, want die maand zit ik in Amerika. (Geboekt voor ontslagbericht en ik verrek het te annuleren ) Ontslag vanwege de crisis? Balen man, hoop dat je snel weer iets anders vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts