Jump to content

Gevraagd: Lenso Bsx Opnieuw Spuiten

clean c
 Share

Recommended Posts

Goedendag,

Ik wil mijn velgen opnieuw spuiten. Vorige eigenaar heeft de velgen blauw laten spuiten maar blijkbaar niet goed ontvet. Nu gaat het blauwe bladderen.

Nu wil ik best de velgen laten stralen, maar zoals jullie weten is het afdekplaatje van plastic. 1e vraag; kan dit ook gestraald worden?

2e vraag; om de velgen glad te krijgen of zonder lak... is er een mogelijkheid om dit zelf te doen? aangezien ik het laten stralen nog veel geld vind kosten en dit eigenlijk niet kwijt kan.....

3e vraag: of is er iemand die voor een kleine bijdrage mijn velgen wil ontlakken, of goede opschuren zodat ik ze kan laten spuiten????

bedankt

1466275_620697121305781_1269250193_n.jpg

het gaat trouwens om deze velgen 8)

• 1 month later...
Goedendag,

Ik wil mijn velgen opnieuw spuiten. Vorige eigenaar heeft de velgen blauw laten spuiten maar blijkbaar niet goed ontvet. Nu gaat het blauwe bladderen.

Nu wil ik best de velgen laten stralen, maar zoals jullie weten is het afdekplaatje van plastic. 1e vraag; kan dit ook gestraald worden?

2e vraag; om de velgen glad te krijgen of zonder lak... is er een mogelijkheid om dit zelf te doen? aangezien ik het laten stralen nog veel geld vind kosten en dit eigenlijk niet kwijt kan.....

3e vraag: of is er iemand die voor een kleine bijdrage mijn velgen wil ontlakken, of goede opschuren zodat ik ze kan laten spuiten????

bedankt

1466275_620697121305781_1269250193_n.jpg

het gaat trouwens om deze velgen 8)

Heb je zelf een compressor ?

Ja: dan bij de plaastselijke toko of online een straal setje bestellen en ze zelf stralen (stelt niks voor)

Nee: iemand zoeken die ze wil stralen en jij eventueel zn straal setje koopt of bv huurt

https://www.vidaxl.nl/catalog/product/view/...CFchV3godvV8AcQ

Succes.

Op marktplaast heb ik is een bedrijf zien langskomen die velgen poedercoat !

het goedkoopste is om het gebladerde verf er zelf af te schuren en dan zelf je velgen in de plastidip zetten. je hebt 1 busje per velg nodig. kost ongeveer €10-€11 x 4 + verz kosten is ongeveer €45-€50. google maar even wat het precies is :)

succes er mee!

• 3 weeks later...

Ik heb inmiddels de velgen zelf gestraald (bedankt voor tip en link)

boutjes en doppen mat zwart gespoten en de rest blauw...

Bandjes weer gemonteerd en hopend op goede vooruitzichten zodat ik de velgen kan monteren onder de wagen!

ben zeer tevreden...

1888478_675683705807122_2054212522_n.jpg

Share

• Create New...