clean c Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Goedendag, Ik wil mijn velgen opnieuw spuiten. Vorige eigenaar heeft de velgen blauw laten spuiten maar blijkbaar niet goed ontvet. Nu gaat het blauwe bladderen. Nu wil ik best de velgen laten stralen, maar zoals jullie weten is het afdekplaatje van plastic. 1e vraag; kan dit ook gestraald worden? 2e vraag; om de velgen glad te krijgen of zonder lak... is er een mogelijkheid om dit zelf te doen? aangezien ik het laten stralen nog veel geld vind kosten en dit eigenlijk niet kwijt kan..... 3e vraag: of is er iemand die voor een kleine bijdrage mijn velgen wil ontlakken, of goede opschuren zodat ik ze kan laten spuiten???? bedankt het gaat trouwens om deze velgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc37 Posted January 31, 2014 Report Share Posted January 31, 2014 Goedendag, Ik wil mijn velgen opnieuw spuiten. Vorige eigenaar heeft de velgen blauw laten spuiten maar blijkbaar niet goed ontvet. Nu gaat het blauwe bladderen. Nu wil ik best de velgen laten stralen, maar zoals jullie weten is het afdekplaatje van plastic. 1e vraag; kan dit ook gestraald worden? 2e vraag; om de velgen glad te krijgen of zonder lak... is er een mogelijkheid om dit zelf te doen? aangezien ik het laten stralen nog veel geld vind kosten en dit eigenlijk niet kwijt kan..... 3e vraag: of is er iemand die voor een kleine bijdrage mijn velgen wil ontlakken, of goede opschuren zodat ik ze kan laten spuiten???? bedankt het gaat trouwens om deze velgen Heb je zelf een compressor ? Ja: dan bij de plaastselijke toko of online een straal setje bestellen en ze zelf stralen (stelt niks voor) Nee: iemand zoeken die ze wil stralen en jij eventueel zn straal setje koopt of bv huurt https://www.vidaxl.nl/catalog/product/view/...CFchV3godvV8AcQ Succes. Op marktplaast heb ik is een bedrijf zien langskomen die velgen poedercoat ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimothyST Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 het goedkoopste is om het gebladerde verf er zelf af te schuren en dan zelf je velgen in de plastidip zetten. je hebt 1 busje per velg nodig. kost ongeveer €10-€11 x 4 + verz kosten is ongeveer €45-€50. google maar even wat het precies is succes er mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 Alleen heeft plastidip wel een compleet andere look en structuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimothyST Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 Alleen heeft plastidip wel een compleet andere look en structuur. true.. maar ziet er wel mooi uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clank Posted February 5, 2014 Report Share Posted February 5, 2014 Ik vraag het me af of het voor deze velgen ook mooi is. Neemt inderdaad niet weg dat het er soms wel mooi uit ziet. Ik vind het om steelies wit te maken dan ook erg geschikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clean c Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Ik heb inmiddels de velgen zelf gestraald (bedankt voor tip en link) boutjes en doppen mat zwart gespoten en de rest blauw... Bandjes weer gemonteerd en hopend op goede vooruitzichten zodat ik de velgen kan monteren onder de wagen! ben zeer tevreden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts