Driekus Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Hallo, Is er iemand die remklauwem rood kan spuiten en wat de kosten ervan zijn ? Ze moeten zo worden gespoten alsof het er standaard zo is. Dus de gehele remklauw moet verwijderd worden ! Is er iemand hier op de club die hier ervaring mee heeft en weet wat de kosten hiervan zijn ? Mvg, Dirk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomk Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Waarom de hele klauw eraf nemen? je kunt de klauw toch ook loshalen en even de remcilinder afplakken en de klauw spuiten of verven? denk dat je geld weg gooit als je dit '' professioneel '' laat spuiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driekus Posted November 15, 2013 Author Report Share Posted November 15, 2013 Waarom de hele klauw eraf nemen? je kunt de klauw toch ook loshalen en even de remcilinder afplakken en de klauw spuiten of verven? denk dat je geld weg gooit als je dit '' professioneel '' laat spuiten Ik denk net iets andwrs . Net een nieuwe auto gekocht van +20K en alles ziet er nu uit alsof het zo uit de fabriek kwam en zo wil ik het ook een beetje laten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Ik heb ze laten poedercoaten in zwart. Dan moet hij wel helemaal uit elkaar. Hoef je ook nooit weer bij te spuiten. Kosten weet ik niet meer, was incl een doos vol andere onderdelen. Zeg een paar tientjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincieboy Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Ik heb ze laten poedercoaten in zwart. Dan moet hij wel helemaal uit elkaar. Hoef je ook nooit weer bij te spuiten. Kosten weet ik niet meer, was incl een doos vol andere onderdelen. Zeg een paar tientjes Laatst die van een klant gedaan met een motip spuitbus. Hebben hierbij de klauwen verwijderd. Voordeel je kan hem met gemak spuiten. Nadeel.. je moet je remsysteem weer ontluchten is iet even voor de deur te doen zonder de juiste tools. Thujs zou je de klauw ku nnen loshalen en de klauw aan de remslang voorzicht kunnenaten hangen. Eve afplakken wat je niet gespoten wil hebben. En lichte laagjes aanbrengen en dit een aantal keer herhalen tot het gewenste effect. Goed laten drogen totdat je deze terug monteerd (spul droogt snel maar moet nog wel uitharden). Kosten laten doen rond de 150euro a 200euro. (Demontage, reinigen, spuiten, montage, remvloeistof verversen/ontluchten) tegenover een spuitbusje van 10a15euro en zelf doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Sorry, maar dat is wel heeeel veel. Doe het voor 30 euro ex spuiten/poedercoaten. Nadeel dat je een week niet kunt rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincieboy Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Sorry, maar dat is wel heeeel veel. Doe het voor 30 euro ex spuiten/poedercoaten. Nadeel dat je een week niet kunt rijden Was een garage prijs genoemd he. En zelfde dag klaar. Zoals gezegt is zelf doen vele malen goedkoper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razer Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 En geen poedercoating. Is vele malen mooier dan spuiten imho Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 DIe dingen worden toch zo weer zwart ikzelf verf ze gewoon met zo een setje en bij een winter/zomer wissel werk ik ze weer bij kleine moeite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennisfordst Posted December 18, 2013 Report Share Posted December 18, 2013 DIe dingen worden toch zo weer zwart ikzelf verf ze gewoon met zo een setje en bij een winter/zomer wissel werk ik ze weer bij kleine moeite. precies! ik heb ze voor en achter blauw geverft met motip remklauw verf toen ik me winterwielen erop zetten zat de verf er goed op en het lijkt net standaart gewoon rustig de tijd ervoor nemen en alles goed/strak afplakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts