Jump to content

Probleem Met Verlichting

Marc283
 Share

Recommended Posts

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. De verlichting van mijn ST mk6 doet het niet goed.

Wanneer ik de verlichtingschakelaar draai naar stadslicht, werkt het goed. Wanneer ik de schakelaar verder draai naar dimlicht; gaat meteen het grootlicht aan. Wanneer ik doordraai naar grootlicht blijft het grootlicht branden.

Aan beide kanten brand het grootlicht. De dashbordverlichting brandt ook normaal.

Weet iemand wat dit kan zijn? Relais, zekeringen of de lichtschakelaar? Of zijn er nog meer mogelijkheden?

Brand er op het dashboard een blauw lampje?

Waarschijnlijk is de hendel van de richtingaanwijzer naar voren waardoor je met grootlicht rijd, als je deze nogmaals helemaal naar je toe trekt gaat hij normaal gesproken weer uit.

Brand er op het dashboard een blauw lampje?

Waarschijnlijk is de hendel van de richtingaanwijzer naar voren waardoor je met grootlicht rijd, als je deze nogmaals helemaal naar je toe trekt gaat hij normaal gesproken weer uit.

Allereerst thnx voor de tip. Dit was het probleem. Ik heb van alles gecontroleerd, de relais, de zekeringen, de aansluitingen bij de koplampen. Maar heb dus de meest simpele oplossing helemaal over het hoofd gezien.

Ik ga mij de rest van de avond schamen. :oops:

Share

• Create New...