Jump to content

Tip Voor Telefoonhouder Mk7!

Recommended Posts

Na een flinke zoektocht naar fatsoenlijke telefoonhouders voor in de Fiesta MK7 ben ik eindelijk een goede tegengekomen, en die wilde ik uiteraard even met jullie delen.. Ik vond Brodit's eigenlijk te duur, wilde niks op mijn voorruit en wilde geen losse kabels over mijn dashboard hebben hangen. Het mooiste leek mij een oplossing óp het dashboard, maar daar plakten geen zuignappen op. Zo'n ronde zwarte sticker vond ik niet mooi, en ook wilde ik niet boren/schroeven in de auto. Yup, ik ben best een mierenneuker ;)

Uiteindelijk terechtgekomen bij de Navstar Anygrip UC. € 14,95, zelf besteld bij wehkamp maar op veel meer plekken te krijgen. Universele telefoonhouder met een zuignap, alleen deze plakt bijna óveral op, ook op niet-gladde oppervlakken.. Zit een soort zacht, plakkerig rubber aan de onderzijde waardoor deze overal te plaatsen is, zonder vlekken achter te laten! Klemt de telefoon stevig vast (heeft een paar ritten over het terrein van de Zwarte Cross overleefd dus hij kan echt wat hebben) en werkt gewoon erg fijn.

Wilde wel een laadfunctie, dus heb een kabel weggewerkt via de naden in het dashboard. Zie je praktisch niks van (behalve dan de 12v plug) en ben er erg blij mee :)

Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:

9452019104_26a2c4826a_b.jpg

9449235951_0ed514e4a8_b.jpg

9449235819_8e92e191ae_b.jpg

9452018516_2e76cec0ff_b.jpg

9452018088_cd82a76113_b.jpg

Ik heb overigens geen aandelen, geen webwinkels, geen shops of andersoortige zaken, dit is absoluut geen spam.. Heb er zelf een beste zoektocht aan gewaagd en ben blij dat ik nu een goede gevonden heb! Wellicht zijn er nog meer mensen hiernaar op zoek, vandaar mijn thread :)

Op zich wel een handige oplossing. Ik zoek al een poosje naar een prettige manier om mijn telefoon (zelfde als de jouwe) handig kwijt te kunnen in de auto.

Maar ik heb geen bumper maar een case, dat maakt het wel lastiger.

Voedingskabel zit bij mij aan de Parrot. Die ligt in het dashboardkastje. Hmmm...

Op zich wel een handige oplossing. Ik zoek al een poosje naar een prettige manier om mijn telefoon (zelfde als de jouwe) handig kwijt te kunnen in de auto.

Maar ik heb geen bumper maar een case, dat maakt het wel lastiger.

Voedingskabel zit bij mij aan de Parrot. Die ligt in het dashboardkastje. Hmmm...

Weet niet wat voor case je hebt, maar deze houder kan tot 5.3" aan, dus passen moet het sowieso :) Of je moet echt een leren flipcase ofzo hebben, dan wordt het wellicht wat lastig.. Of tijd om over te stappen naar zo'n hardcase ;)

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
 Share

• Create New...