Gielske Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Ik ben toch maar begonnen met het stylen van het Frodje... Gisteren van Car Comfort een X-treme stuurhoesje en 2 gordelhoesjes gekocht in de kleuren rood-zwart. Over een paar weken krijg ik ook nog rood-zwarte bekleding en komen er nog rood-zwarte matten met een rode draak.Tel daar de audio die er al in zit bij op en je kunt toch wel zeggen dat het Frodje een relax wagentje begint te worden Foto's van het stuurtje en de gordels maak ik zondag op weg naar Full Speed wel ff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Klinkt goed! Leuke kleuren combi Enne FOTOOOOWS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gielske Posted May 7, 2005 Author Report Share Posted May 7, 2005 Ze zijn niet echt van topkwaliteit aangezien ze met mijn telefoon zijn gemaakt, maar ik maak zondag wel ff goeie foto's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts