Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
markyboy88

Gel Badges

Recommended Posts

op internet heb ik gezocht naar gel badges om over de Ford logo's te plakken.

nu heb ik alleen nog maar Engelse sites gevonden en kwam ik erachter dat ik niet zomaar kan betalen.

weet iemand misschien een Nederlandse site of hoe dat ik dit kan betalen.

alvast bedankt

Je kunt een paypal aanmaken. Daar kun je met iDeal geld op zetten.

PayPal kun je ook aan je bankrekening koppelen, veel makkelijker.

gratis aanmaken en ook te gebruiken bij ebay etc, handig als je vaker besteld in the UK

En als je niet vaker besteld doe je een bankoverschrijving...

Zowieso is paypal handig aangezien er in NL niet heel veel te verkrijgen is voor de Fiesta ST.

Dus met paypal kan je niet verkeerd gaan en altijd in de toekomst nog een keer gebruiken.

Een andere mogelijk heid is een 3v card, dit is een creditcard waar je met ideal geld erop kan zetten. Deze kan je halen bij Primera of via internet bestellen. Maar zelf vind ik paypal makkelijker. En wil je dat ook niet dan is er misschien nog wel een bedrijf of iemand anders die het voor je wil bestellen.

Btw jij kwam uit katwijk toch? Ging je nog naar xrrs meeting deze zondag?

Zowieso is paypal handig aangezien er in NL niet heel veel te verkrijgen is voor de Fiesta ST.

Dus met paypal kan je niet verkeerd gaan en altijd in de toekomst nog een keer gebruiken.

Een andere mogelijk heid is een 3v card, dit is een creditcard waar je met ideal geld erop kan zetten. Deze kan je halen bij Primera of via internet bestellen. Maar zelf vind ik paypal makkelijker. En wil je dat ook niet dan is er misschien nog wel een bedrijf of iemand anders die het voor je wil bestellen.

Btw jij kwam uit katwijk toch? Ging je nog naar xrrs meeting deze zondag?

ik heb nu een paypal rekening aan gemaakt en heb geld erop gezet voor de te bestellen producten, is inderdaad wel handig voor e.v.t als ik nog eens iets bestel uit het buitenland.

en ja ik kom uit katwijk z/h en ik heb helemaal nog niks gehoord over een meeting,

maar het hangt van het weer af anders ga ik lekker naar strand + dat ik nu met stalen velgen rij ziet er een beetje lelijk uit :P me andere velgen worden gepoedercoute.

maar waar ken ik die informatie vinden van die meeting dan hier op de site? of is het gewoon een random meeting?

Bij het tabblad meetings, de xrrsclub jaarmeeting

ik heb nu een paypal rekening aan gemaakt en heb geld erop gezet voor de te bestellen producten, is inderdaad wel handig voor e.v.t als ik nog eens iets bestel uit het buitenland.

en ja ik kom uit katwijk z/h en ik heb helemaal nog niks gehoord over een meeting,

maar het hangt van het weer af anders ga ik lekker naar strand + dat ik nu met stalen velgen rij ziet er een beetje lelijk uit :P me andere velgen worden gepoedercoute.

maar waar ken ik die informatie vinden van die meeting dan hier op de site? of is het gewoon een random meeting?

Het is meer een evenement met rij onderdelen zoals de sprint en slalom, show en shine of concours wedstrijd. Verder staan er wat bedrijven en kan je er wel wat ideeën opdoen en is het leuk om wat leden te leren kennen. Altijd gezellig. Het is een eindje rijden maar de moeite waard als je ford liefhebber bent. :P

Zoals razer al zei meer info staat bij het meeting gedeelte.

ik heb in t verleden ook eens paypal aangemaakt, t account bestaat nu nog, moest toen voor n andere auto onderdelen hebben en kon ze nergens hier in nl krijgen, ik vind dat paypal maar n gedoe.. t werkt totaal niet voor mij of de site loopt telkens vast of er is weer wat met de betaling.. hoop dat t jou beter afgaat

Nooit problemen gehad met paypal...trouwens ze staan 15 september op het european ford event in venray.

Handig als je iets nodig bent

ik snap niet hoe het dan bij mij niet werkt terwijl t bij de rest allemaal wel werkt :-? ook geen probleem met wachten enzo?

En een prepaid credit card? Misschien werkt dat wel beter.

Sign in to follow this