Dennisfordst Report post Posted May 30, 2013 ik wil mijn auto toch gaan verlagen maar heb 15'' winterwielen heeft er iemand een foto van een fiesta st met 15 inch wielen eronder en verlaagd is of weet iemand ongeveer hoe laag die staat dan? Share this post Link to post Share on other sites
Donbuttie Report post Posted May 31, 2013 als je dan ee schroefset neemt dan kan je zelf de hoogte bepalen en kies je een hoogte die bij beide maten wielen past is even uitproberen maar de wielomtrek is toch wel redelijk het zelfde neem ik aan gr donbuttie Share this post Link to post Share on other sites
Duss321 Report post Posted May 31, 2013 ik wil mijn auto toch gaan verlagen maar heb 15'' winterwielen heeft er iemand een foto van een fiesta st met 15 inch wielen eronder en verlaagd is of weet iemand ongeveer hoe laag die staat dan? Pm sheepwolf ff. Weet alleen niet of hij op 15 of 16 inch atond. En idd. Een schroefset is beter en kan je swinter omhoogschroeven en ook de hardheid is vaak instelbaar. Share this post Link to post Share on other sites
Razer Report post Posted May 31, 2013 Wat wil je ? Hoeveel omlaag? Wij zijn met 17 inch 2 cm omlaag gegaan zonder problemen. Een schroefset is handiger aangezien het je dan naar wens aanpast Share this post Link to post Share on other sites
Dennisfordst Report post Posted June 2, 2013 ja gewoon met de eibach verlagings set van de dealer vandaan daarmee zit je toch nog wel redelijk met de 15'' wielen neem ik aan? Share this post Link to post Share on other sites
Donbuttie Report post Posted June 3, 2013 maar in principe blijft je wielomtrek toch gelijk dus zou het toch niet veel uit moeten maken hoeveel inch je velg is je inch maat velg + band blijft toch redelijk gelijk Share this post Link to post Share on other sites
Dennisfordst Report post Posted June 3, 2013 als ik hem verlaag doe ik er gelijk een veerpootbrug bij voor maar weet iemand of er ook een veerbootbrug voor achter is? zoja waar? Share this post Link to post Share on other sites
Donbuttie Report post Posted June 4, 2013 ik weet wel dat ze er zijn bij mij hier in de buurt rijd ook iemand met zo'n veerpootbrug voor en achter maar waar hij die vandaan heeft weet ik niet kan ook best zijn dat hij die zelf gemaakt heeft hoor hij werkt namelijk bij zo'n staal bedrijf zou je miss op google kunnen vinden Share this post Link to post Share on other sites
Dennisfordst Report post Posted June 5, 2013 ja ik denk dat ik zelf beugels ga maken want je kan wel zon afstelbare stang los kopen voor paar tientjes Share this post Link to post Share on other sites