Jump to content

Verlagen Mk7 Ervaringen

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil mijn mk7 verlagen met 35 mm zodat ik me ruimte tussen me band en wielkast kwijt ben.

Krijg ik nu last van drempels? wil eigenlijk niet schuin over drempels? Kan dit gewoon of is het teveel. Ik heb er geen bodykit onder zitten, dus hij staat redelijk hoog op zijn poten?

Hallo,

Ik wil mijn mk7 verlagen met 35 mm zodat ik me ruimte tussen me band en wielkast kwijt ben.

Krijg ik nu last van drempels? wil eigenlijk niet schuin over drempels? Kan dit gewoon of is het teveel. Ik heb er geen bodykit onder zitten, dus hij staat redelijk hoog op zijn poten?

Wesley zit met zijn Mk7 veel lager en heeft (zover ik had begrepen) er bij sommige drempels echt last van maar van de meeste niet. Daarnaast worden er eibach veren door ford zelf geleverd en hier hoor je geen last te krijgen van drempels.

Tegenwoordig hoef je bij auto's niet zo snel bang te zijn dat je met verlagen over de grond schuurt, ik had mijn auto met een schroefset en 13 inch velgen op zijn laagst staan (65mm verlaging) en ik had bij sommige garages last van aanlopen en heel af en toe bij een te hoge drempel.

Wesley zit met zijn Mk7 veel lager en heeft (zover ik had begrepen) er bij sommige drempels echt last van maar van de meeste niet. Daarnaast worden er eibach veren door ford zelf geleverd en hier hoor je geen last te krijgen van drempels.

Tegenwoordig hoef je bij auto's niet zo snel bang te zijn dat je met verlagen over de grond schuurt, ik had mijn auto met een schroefset en 13 inch velgen op zijn laagst staan (65mm verlaging) en ik had bij sommige garages last van aanlopen en heel af en toe bij een te hoge drempel.

Het ligt er een beetje aan hoe de hobbels in je buurt zijn.

Ik rij een Metal en met dat ding heb ik soms best wel is moeite bij bepaalde hobbels.

Ik heb bij mij achter een parkeerplaats maar daarvoor moet ik eerst een stevige hobbel op, die kan ik op geen mogelijkheid nemen zonder de voorkant even te schuren >.<.

Het ligt er een beetje aan hoe de hobbels in je buurt zijn.

Ik rij een Metal en met dat ding heb ik soms best wel is moeite bij bepaalde hobbels.

Ik heb bij mij achter een parkeerplaats maar daarvoor moet ik eerst een stevige hobbel op, die kan ik op geen mogelijkheid nemen zonder de voorkant even te schuren >.<.

En dan zijn me banden nog platter als de meeste hier op het forum :-P

En dan zijn me banden nog platter als de meeste hier op het forum :-P

Haha tja,

Ik ken hier wel wat straten in mijn omgeving waar ik erg moet opletten.

Hier zijn ook enkele straten die zeg maar heel bol staan, in het midden is het dus het hoogste.

Dan zitten er enkele drempels, daar moet ik echt heel voorzichtig overheen anders is het een en al geschuur :(

Okj ik merk het al binnenkort bestellen en er ef onder knallen,

Ef me monstertje naar de grond brengen.

vergeet de uitlijning achteraf niet. Je wijzigt immers de wielgeometrie

Natuurlijk vergeet ik dat niet!

Waar kan ik het best laten doen bij ford dealer of een bandenboer en nee geen kwikfit.

Hebben zelf ook een uitlijn apperaat staan op de zaak, maar staat mijn model helaas niet in.

Hallo,

hey , ik rij met de eibach verlaging , de spatie tussen band en kas is al wat minder. ik heb wel de bodykit en dan moet ik wel soms opletten , maar niet schuin over drempels hoor , no panic! :P

voorraan ben ik 32mm gezakt en achter 35mm. terwijl dat 30 opgegeven was normaal dus das ook al goe :)

• 2 months later...

Zo het heeft dan wel een tijdje geduurd maar heb eindelijk me eibach veren binnen. Volgende week er even onder knallen en dan staat hij 30 mm lager. Als ze er onder zitten zal k ef fototjes plaatsen.

Share

• Create New...