Metal Posted April 20, 2014 Author Report Share Posted April 20, 2014 Idd geen slechte Ruil Metal voor de ST welke kleur ST Performance blue. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard b Posted April 20, 2014 Report Share Posted April 20, 2014 Hmmmm 1 van de mooiste kleuren die leverbaar is top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erret Posted April 21, 2014 Report Share Posted April 21, 2014 Mooie auto en mooie kleur ook! Zag hem laatst keer staan bij de ford dealer was gelijk verliefd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted August 12, 2014 Author Report Share Posted August 12, 2014 Kleine update over de ST. Inmiddels is het alweer 17 weken geleden dat ik de auto besteld heb en het gaat volgens de planning nog heel wat weken duren voordat ik de auto eindelijk in ontvangst kan nemen. Ik begin nu toch langzamerhand enorm geïrriteerd te raken aangezien ik totaal nog geen bouwdatum weet. Ook is het zwaar vervelend om te horen dat mensen hun ST later dan mij hebben besteld en er nu al plezier van mogen hebben... Dat worden toch echt even wat harde woorden binnenkort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Binnenkort? Man zodra je tijd hebt! Het is bij mij dan geen ST, maar die van mij is 1 juli in bestelling gegaan en kan hem waarschijnlijk 30 augustus ophalen. Wat was de levertijd die ze schatte toen je hem besteld had? En anders via MP een nieuwe? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford/m8...previousPage=lr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal_Jeroen Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 Ja dat duurt wel heel lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted August 13, 2014 Author Report Share Posted August 13, 2014 Binnenkort? Man zodra je tijd hebt! Het is bij mij dan geen ST, maar die van mij is 1 juli in bestelling gegaan en kan hem waarschijnlijk 30 augustus ophalen. Wat was de levertijd die ze schatte toen je hem besteld had? En anders via MP een nieuwe? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford/m8...previousPage=lr Er staat nergens in het land een ST zoals ik hem wil. Ik heb al contact gehad met Ford Nederland en ik word morgen verder op de hoogte gesteld. Dus ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd of ze een reden geven voor de lange tijd dat het nu al duurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeroyE Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 Nadeel van een compleet nieuwe auto. Ik heb zelf zo'n 8 weken moeten wachten. 17 is wel heel erg veel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 Er staat nergens in het land een ST zoals ik hem wil. Ik heb al contact gehad met Ford Nederland en ik word morgen verder op de hoogte gesteld. Dus ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd of ze een reden geven voor de lange tijd dat het nu al duurt. Ik ben inderdaad benieuwd met wat ze komen. Er moet wel iets fout zijn gegaan. misschien krijg je dan prioriteit en is ie maandag de eerste die gemaakt wordt.. Wat voor we ST wil je dan? (geen strikvraag hehe) Link to comment Share on other sites More sharing options...
the black devil Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 Jeffrey je weet dat ford delft naar de klote is mss dat het er ook wat mee te maken heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted August 13, 2014 Author Report Share Posted August 13, 2014 Ik ben inderdaad benieuwd met wat ze komen. Er moet wel iets fout zijn gegaan. misschien krijg je dan prioriteit en is ie maandag de eerste die gemaakt wordt.. Wat voor we ST wil je dan? (geen strikvraag hehe) Inmiddels een mail van Ford Nederland gehad waarin wordt gezegd dat het komt door problemen met de levering van de bumpers in combinatie met de fabrieksvakantie. Juist... Verder een hoop mooi praat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted August 26, 2014 Author Report Share Posted August 26, 2014 Eindelijk is het dan zover. Ik heb gehoord van de dealer dat mijn ST dan eindelijk gebouwd is en de 2e week van september waarschijnlijk aankomt bij de dealer Het duurt even maar dan heb je ook wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted August 26, 2014 Report Share Posted August 26, 2014 Eindelijk is het dan zover. Ik heb gehoord van de dealer dat mijn ST dan eindelijk gebouwd is en de 2e week van september waarschijnlijk aankomt bij de dealer Het duurt even maar dan heb je ook wat. Eind baas! Ik weet precies hoe je je voelt. Hopen dat het zo snel gaat als bij mij ging, vanaf dit moment! We cant wait! Super heftig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal_Jeroen Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Lekker! Komt het gelukkig langzamerhand steeds dichterbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasSport Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Goed nieuws!! Als je de auto eenmaal hebt zal je t lange wachten snel vergeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted August 27, 2014 Report Share Posted August 27, 2014 Dat is goed nieuws! Misschien heeft het mailtje naar Ford Nederland toch geholpen Succes met wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted September 2, 2014 Author Report Share Posted September 2, 2014 Inmiddels goed nieuws De auto is eerder dan verwacht aangekomen bij de dealer! Volgende week woensdag om 2 uur ga ik m'n ST in ontvangst nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene95 Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 Het lange wachten wordt dan eindelijk beloond. Heeft Ford Nederland jou ST zeker iets op laten schuiven in de productie rij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eenwitte Posted September 2, 2014 Report Share Posted September 2, 2014 Het lange wachten wordt dan eindelijk beloond. Heeft Ford Nederland jou ST zeker iets op laten schuiven in de productie rij? Kan je nagaan hoe snel de ST is, gaat zelfs op de lopende band de auto's voorbij. Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted September 2, 2014 Author Report Share Posted September 2, 2014 Kan je nagaan hoe snel de ST is, gaat zelfs op de lopende band de auto's voorbij. Haha Nou snel haha... Bijna het dubbele van de verwachte levertijd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 Kan je nagaan hoe snel de ST is, gaat zelfs op de lopende band de auto's voorbij. Haha :lol: Maar goed nieuws! Al wezen kijken? WAAR ZIJN DIE FOTO'S DAN!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Posted September 9, 2014 Author Report Share Posted September 9, 2014 Inmiddels staat de Fiesta ST te trappelen bij de garage Ik zal voorlopig de komende tijd niets veranderen aan de ST dus daar komt ook voorlopig geen projecttopic voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted September 9, 2014 Report Share Posted September 9, 2014 Inmiddels staat de Fiesta ST te trappelen bij de garage Ik zal voorlopig de komende tijd niets veranderen aan de ST dus daar komt ook voorlopig geen projecttopic voor. Gaaaaaaaaf! Ik heb ook een project topic ookal verander ik weinig.. Je mag er van mij een beginnen, als er maar veel fotos komen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NepGangster Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Had op zn minst een introductie fotootje verwacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
BasSport Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Hihi, ben benieuwd naar meer foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts