Jump to content

Metal's Fiesta Mk7 Metal

Metal
 Share

Recommended Posts

Onlangs wat dingen onderzocht en het schijnt dat de Fiesta ST MK7.5 diffusor ook op de MK7 past.

Ik zit er dus serieus aan te denken om een zwarte diffusor van de ST op mijn Metal te zetten :)

• Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onlangs wat dingen onderzocht en het schijnt dat de Fiesta ST MK7.5 diffusor ook op de MK7 past.

Ik zit er dus serieus aan te denken om een zwarte diffusor van de ST op mijn Metal te zetten :)

Duidelijk wel!!!!!

Hier nog 1

• 1 month later...
  • 1 month later...

oeioei, is het beperkt gebleven tot de velg, of heb je ook andere delen beschadigd?

Vorige week heb ik héééél veel geluk gehad. Op de snelweg verloor een (belgische) automobilist zijn fiets van de drager. Ik had gelukkig een aantal auto's voor mij die snel reageerden, waardoor ik zelf ook nét de fiets heb kunnen ontwijken...

oeioei, is het beperkt gebleven tot de velg, of heb je ook andere delen beschadigd?

Vorige week heb ik héééél veel geluk gehad. Op de snelweg verloor een (belgische) automobilist zijn fiets van de drager. Ik had gelukkig een aantal auto's voor mij die snel reageerden, waardoor ik zelf ook nét de fiets heb kunnen ontwijken...

Ik heb een rondje gelopen om de auto maar ik heb alleen een beschadiging van de velg kunnen vinden.

Het was een soort bruine steen ofzoiets. Je ziet het ook aan de band, rond de beschadiging is die wat bruin gekleurd. Ik heb nog een lakkwast waar ik dit maar is voorzichtig ga fixen zodra het weer droog is. Maar leuk is het niet. Gelukkig heb ik wel vaker ervaring hiermee, aangezien het niet de eerste keer is dat mijn velgen beschadigd zijn geraakt, maar nog niet zo erg.

Maar jij hebt dan ook onwijs veel geluk gehad, je moet er niet aan denken als je zon ding tegen je auto krijgt, of misschien nog wel erger, door je voorruit.

Ik heb hier me ledverlichting besteld bij kentekenplaat

Staat cool

http://www.car-secure.nl/site/index.php?op..._category_id=57

Plaatje is van oude verlichting, nieuwe is inklikken aansluiten en klaar

wellicht een rare vraag maar stel de LED gaat stuk, zijn ze dan vervangbaar of moet je dan weer zo een

verlichtinghouder kopen?

• 1 month later...

Wat betreft mijn wensen staat alles even nog stil. Ik denk dat ik de draad weer ga oppakken zo rond maart/april omdat ik het behoorlijk druk heb de laatste tijd. Vandaag wel even een afspraak gemaakt voor de winterbandjes en om de auto even te laten uitlijnen aangezien het stuur wat scheef staat en de auto naar rechts trekt.

• 4 weeks later...

Ondertussen zitten de wintersloffen weer onder de auto.

Foto

(Deze website ondersteunt kennelijk foto's van Google Picasa niet meer.

Verder is het de bedoeling dat ik in het nieuwe jaar rond de lente contact op ga nemen met de garage om te kijken of het mogelijk is om achter remschijven te plaatsen van de ST en ook een ST diffusor te plaatsen op de Metal. Dit gaat de auto net even een betere look geven :)

Foto

Verder is het de bedoeling dat ik in het nieuwe jaar rond de lente contact op ga nemen met de garage om te kijken of het mogelijk is om achter remschijven te plaatsen van de ST en ook een ST diffusor te plaatsen op de Metal. Dit gaat de auto net even een betere look geven :)

Waarom kaal staal in de winter, doe er dan minstens een set doppen op.

Waarom kaal staal in de winter, doe er dan minstens een set doppen op.

Ik vind doppen zo fake. Ik vind dit er nog beter uit zien dan wieldoppen. Persoonlijk vind ik het vreselijk. En ik vind het ook wel wat hebben dit.

Ik snap je keuze.

Minder mooi, maar wel effectief.

dus lekker zo laten.

Ach, zo erg is het niet. En mocht ik weg glijden dan vangen deze stalenvelgen mooi de klap op. Dat is al is eerder gebeurd dus ik ben blij dat ik ze heb en niet mijn zwarte metaal velgen.

Ik had het ook met me daylight ze willen er een regel van gaan maken volgend jaar dat als je je dimlicht aanheb dat dan je daylight uit moet, ik had vrijdag het zelfde verhaal, toen had ik Philips gebelt die vertelde dat, ik heb me daylight alleen aan me accu aangesloten en niet aan me parkeerlicht, nu gaat me dayligjt aan als me auto start en uit als ik contqct omdraai, veel mooier zo..

Ik had het ook met me daylight ze willen er een regel van gaan maken volgend jaar dat als je je dimlicht aanheb dat dan je daylight uit moet, ik had vrijdag het zelfde verhaal, toen had ik Philips gebelt die vertelde dat, ik heb me daylight alleen aan me accu aangesloten en niet aan me parkeerlicht, nu gaat me dayligjt aan als me auto start en uit als ik contqct omdraai, veel mooier zo..

Juistem...

Foto

Bij mij zitten de wintersloffen er ook weer onder. Ook gewoon stalen velgen eronder, staat misschien minder mooi als een setje lichtmetaal, maar scheelt aanzienlijk in de aanschaf. :)

Bij mij zitten de wintersloffen er ook weer onder. Ook gewoon stalen velgen eronder, staat misschien minder mooi als een setje lichtmetaal, maar scheelt aanzienlijk in de aanschaf. :)

En als je tegen een stoep aanknalt omdat het glad is, is niet meteen je mooie velg beschadigd. daar zijn stalenvelgen toch voor!

• 4 weeks later...

Voorlopig staan alle plannen even nog steeds op een zeer laag pitje.

Er is zelfs kans dat alle plannen niet meer doorgaan aangezien mogelijk over +- 3 maanden mijn Metal met toch veel pijn in mijn hart plaats gaat maken voor een andere auto. Ik heb een Renault Megane RS 250 op het oog van iemand die ik ken die hem aan mij voor een heel leuk prijsje wilt verkopen. Zoiets kan ik niet weigeren hoe erg ik ook hou van mijn Fiesta.

• 4 months later...

Dit is dan toch het einde van mijn project van mijn Metal. Ik verwacht over een x aantal weken een ST voor de deur te hebben staan :) Ik heb elke kilometer met plezier gereden, echt een heerlijke auto. Maar aan al het goede komt een eind.

Share

• Create New...