Jeroen Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Kan je je velg wel meer naar buiten laten komen zonder tegen de rand van je wielkast aan te komen?? Of moet je deze dan een beetje wegknippen aan de binnenkant, zoals bijvoorbeeld Simhopper heeft gedaan???PS: graag gedaan, ik wist dat ik er ooit iets over gelezen had, en met de zoekfunctie was ie zo weer gevonden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Die van Sim had een hele kleine ET-waarde. En ik had zitten kijken naar de auto, hij valt bijna 2 centimeter binnen de wielkastrand. Dus een centimetertje verder naar buiten kan geen kwaad. En ik heb gezien bij Nightflash dat hij nog verder naar buiten kan dan dat, want zijn velgen hebben ET37 meen ik? En zijn volgens mij ook 7 breed. Ken net dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta Posted October 14, 2004 Report Share Posted October 14, 2004 hey mensen ik ben nieuwe op dit forum maar ik werk bij banden boer dus je kan me van alles aan vragen stellen p.s voor ford hebben we nog hele lompe velgjes liggen heb er net zelf ook 4 stuks onder mijn bakje gehangen 15 inch 7j x 108 steek maal 38 et dit ziet er netjes uit onder mijn mooie 1,8 16 klepper alleen nog verlagen. ik heb op mijn velgen 195/45/15 bandjes liggen deze zijn extreem plat en veel wegligging ik heb er heel even 35 op gehad dit waren prof slicks maar met nat weer ben je nergens. 195/35/15 elk hobbeltje voel je en vooral met 210 op de hobbelige duitsesnelweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted October 14, 2004 Report Share Posted October 14, 2004 hey mensen ik ben nieuwe op dit forum maar ik werk bij banden boer dus je kan me van alles aan vragen stellenJippie!! dat hebben we nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 hey mensen ik ben nieuwe op dit forum maar ik werk bij banden boer dus je kan me van alles aan vragen stellen p.s voor ford hebben we nog hele lompe velgjes liggen heb er net zelf ook 4 stuks onder mijn bakje gehangen 15 inch 7j x 108 steek maal 38 et dit ziet er netjes uit onder mijn mooie 1,8 16 klepper alleen nog verlagen. ik heb op mijn velgen 195/45/15 bandjes liggen deze zijn extreem plat en veel wegligging ik heb er heel even 35 op gehad dit waren prof slicks maar met nat weer ben je nergens. 195/35/15 elk hobbeltje voel je en vooral met 210 op de hobbelige duitsesnelwegKijk .. dat klinkt goed!!!maar 195/45R15 is niet zo extreem plat hoor Heb er jaren mee gereden .. incl 40mm verlaging.. maar wel op 6 j velgen.Momenteel 195/40R16 .. nog platter Rolomtrek als het goed is net iets groter, maar dat mag de pret niet drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 maar 195/45R15 is niet zo extreem plat hoor Heb er jaren mee gereden .. incl 40mm verlaging.. Wel als je dit met de standaard band gaat vergelijken: 155/65/13... Dat was de band waarmee mijn auto standaard werd geleverd, en ik rij nu ook op 195/45/15 rond. Inderdaad perfecte wegligging, alleen een beetje zoekerig bij spoorvorming... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 maar 195/45R15 is niet zo extreem plat hoor Heb er jaren mee gereden .. incl 40mm verlaging.. Wel als je dit met de standaard band gaat vergelijken: 155/65/13... Dat was de band waarmee mijn auto standaard werd geleverd, en ik rij nu ook op 195/45/15 rond. Inderdaad perfecte wegligging, alleen een beetje zoekerig bij spoorvorming...Spoorvorming ?? niet op de linkerbaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 nee de vluchtstrook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 mhhhhh, totaal geen last van...............maar dat komt denk ik door dit:"I dont drive fast but fly low"dus..................Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts