disqualified Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 mss voor de mensen die geinteresseerd zijn voor een bumperke aan hunnen mk6 te hangen, alleen zou ik begot ni weten dewelke ik der heb aanheplakt (ik meen te herineren dat ie van een honda komt...)ach ja, ik zet hem hier maar, omdat het een fiesta is, en daar gaat het hier toch om, niet..?grtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeCcY Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 kick hoor!maare... ik wil niet zeuren ofzo.. maar waar kom je kentekenplaat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Ziet er goed uit! Ik denk dat we het nog moeilijk gaan krijgen in de contest Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted April 28, 2005 Author Report Share Posted April 28, 2005 kentekenplaat? geen probleem, die wordt holografisch geprojecteerd door een hologramprojector die zich achter de grille bevind , lijkt me nogal wiedes hahagrtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeCcY Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 kentekenplaat? geen probleem, die wordt holografisch geprojecteerd door een hologramprojector die zich achter de grille bevind , lijkt me nogal wiedes hahagrtzwhehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted April 28, 2005 Author Report Share Posted April 28, 2005 en dan nog even een fiesta er in zetten, hier is niet zoveel aangedaan, maar zo slecht is het nu ook weer niet grtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Oei oei echte concurentie voor de shoppers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Dit is pas shoppen...Origineel:Geshopt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted April 29, 2005 Author Report Share Posted April 29, 2005 dat lijkt me inderdaad iets van een pro, daar kan ik inderdaad weinig tegen inbrengen, ik geef dan ook toe dat die van jou veel vetter is dan de mijne, you are a god !!! en toch klopt er volgens mij iets niet....haha grtz Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeCcY Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 ik denk dat we een nieuwe fotojip kampioen hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 30, 2005 Report Share Posted April 30, 2005 ka een echte promarco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts