Blackfiesta Posted May 20, 2005 Author Report Share Posted May 20, 2005 Dan stel ik het tot vanavond uit...want ja hoe meer deelnemers hoe meer concurentie Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Dan stel ik het tot vanavond uit...want ja hoe meer deelnemers hoe meer concurentie Aaarrrggghhhhh, nou weet ik nog niks..... Ik had er zo op gehoopt vandaag de shops te kunnen zien, maar vanavond (en de rest van het weekend) zit ik weer bij mn meissie thuis, op een lousy 56k6 . Dan moet ik maar tot maandag wachten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Dan stel ik het tot vanavond uit...want ja hoe meer deelnemers hoe meer concurentie Aaarrrggghhhhh, nou weet ik nog niks..... Ik had er zo op gehoopt vandaag de shops te kunnen zien, maar vanavond (en de rest van het weekend) zit ik weer bij mn meissie thuis, op een lousy 56k6 . Dan moet ik maar tot maandag wachten....Dan weet je wat je haar met d'r verjaardag cadeau moet doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 Aaarrrggghhhhh, nou weet ik nog niks..... Ik had er zo op gehoopt vandaag de shops te kunnen zien, maar vanavond (en de rest van het weekend) zit ik weer bij mn meissie thuis, op een lousy 56k6 . Dan moet ik maar tot maandag wachten....Dan weet je wat je haar met d'r verjaardag cadeau moet doen { We gaan volgende week samenwonen {En daarna zal ik wel eventjes heeeeeel snel een adsl-lijntje gaan regelen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 verzonden, bedankt voor het wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted May 20, 2005 Report Share Posted May 20, 2005 zie maar dat het bij dezen enen keer blijft, tmag al een wonder heten da ge nog moogt meedoen amai, ow als ge nu ni wint hé gast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 20, 2005 Author Report Share Posted May 20, 2005 Jaja het is eindelijk zo ver we kunnen STEMMEN :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts