NightFlash Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 ja, ik heb het gezien, wat voor een velgen stonden daar nu weer onder, en dan die kleur, echt weer typisch iets voor u ze , haha, zie maar dat ge van die andere iets beters maakt.....Voor de verduidelijking ik heb hem mijn mislukte wagen laten zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 1. kevin 2. kevin (NightFlash)3. Jeroen (als ie tijd heeft ) 4. Disqualified 5. Edwin (als ie tijd heeft)6. Nicket7. KevinOhdie8. The Crow (als ie tijd heeft)nog nooit zoveel deelnemingen gehad mss dus tog handig dat op voorhand inschrijven 9. PHPjunkie (heeft auto 1 reeds omgetoverd)Deelnemer nummer 3 moet niet zeuren over tijd, die kan over twee weken op de boot de hele nacht door photoshoppen (laptoppie lenen ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 Deelnemer nummer 3 moet niet zeuren over tijd, die kan over twee weken op de boot de hele nacht door photoshoppen (laptoppie lenen ? )Ja, die wil ik OOK wel lenen. Doe je er dan ook een aanhangertje bij om alles mee te nemen? Enne: Die boot is in een uurtje aan de overkant, te kort om zeeziek te worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 Jah, als je mijn bericht hebt gelezen in "stel je even voor" dan weet je dat ik kevin zijn broertje ben, ben ook al paar keer mee geweest naar tuning meetings...ma ik heb sinds twee weken geleden leren die auto's om te vormen en ben bezig geweest met die tweede foto dus wou ik wel is meedoen om mijn broertje te verslagen eh Ik zal hem doorsturen zodra ik hem volledig af heb. Als ik mee mag doen tog tenminste Groetjes Ken Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Deelnemer nummer 3 moet niet zeuren over tijd, die kan over twee weken op de boot de hele nacht door photoshoppen (laptoppie lenen ? )Ja, die wil ik OOK wel lenen. Doe je er dan ook een aanhangertje bij om alles mee te nemen? Enne: Die boot is in een uurtje aan de overkant, te kort om zeeziek te worden Oeps, ik volg het forum niet ZO frequent dat dit nog op tijd op mijn schermpje verscheen. Maar je hebt een verloopstekker zag ik ergens, dus je kunt je PC meenemen naar Pommie-land Auto twee wordt langzaam aan ook wat ik wil wattie wordt. En om even op disqualified zn mail terug te komen: Ja, ik heb auto 1 ook al onder handen genomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 ben nu ook begonnen aan de tweede, kheb momenteel alleen een stel velgen, en het is verdraaid moeilijk er een goede bumper voor te vinden.... maar ik blijf zeker verdere zoeken.... haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Enne: Die boot is in een uurtje aan de overkant, te kort om zeeziek te worden Ik hoor je nog wel als je windkracht 8 meegemaakt hebt. Ha ha ha, had er gelukkig zelf geen last van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Enne: Die boot is in een uurtje aan de overkant, te kort om zeeziek te worden Ik hoor je nog wel als je windkracht 8 meegemaakt hebt. Ha ha ha, had er gelukkig zelf geen last van!Daarom mocht ie ook mijn digicam en de digitale videocam van mn vriendin lenen: om dat bleke smoeltje van 'm op alle mogelijke manieren vast te leggen. Vervolgens post ik de foto's (en eventiele filmpjes) hier wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted May 12, 2005 Report Share Posted May 12, 2005 We wachten geduldig af....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 16, 2005 Author Report Share Posted May 16, 2005 Nog 3 dagen te gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted May 16, 2005 Report Share Posted May 16, 2005 yep, en alles in netjes ingeleverd nu alleen nog maar het beste hopen hahaciao Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 16, 2005 Author Report Share Posted May 16, 2005 Heb tot nu toe 6 shopjes binnen2 voor de ford (dus de derde prijs heb je zoiezo als je nog instuurt)4 voor de GTO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 16, 2005 Report Share Posted May 16, 2005 Nog 3 dagen te gaan Oh, ik ben nog niet eens begonnen... Had toch dat aanbod van die laptop maar aan moeten nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted May 16, 2005 Report Share Posted May 16, 2005 lijkt me momenteel al een groot succes: al 6 shops in totaal, is vast een nieuw record haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 16, 2005 Author Report Share Posted May 16, 2005 lijkt me momenteel al een groot succes: al 6 shops in totaal, is vast een nieuw record haha Even nagezocht en het is een evenaring van het vorige record die staat ook op 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicket Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 Morgen de 1e ff afmaken.. en de 2e snel maken dan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 18, 2005 Author Report Share Posted May 18, 2005 JONGENS NOG 24 UUR en dan word het een gepuzzel voor mij om dit netjes online te gaan zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
disqualified Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 aangezien het er toch een hele hoop zijn, kan je mss met tumbnails werken, om toch nog enig overzicht te garanderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 18, 2005 Report Share Posted May 18, 2005 en dan word het een gepuzzel voor mij om dit netjes online te gaan zetten 2 topics: Voor elke foto 1tje, anders kom je met de stemming in de knoei gok ik...Helaas zie ik geen mogelijkheid om in 24 uur nog iets moois in elkaar te flansen, maar gelukkig heeft een ander de familie-eer alweer gered Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Helaas zie ik geen mogelijkheid om in 24 uur nog iets moois in elkaar te flansen, maar gelukkig heeft een ander de familie-eer alweer gered Oeps, bedacht ik me inderdaad net. Mijn mail met photoshop 1 is onderweg, de tweede weet ik niet of ik die vanavond nog af ga krijgen. Ik ben bang van niet eigenlijk, dus dan blijft het bij eentje.Oh ja, welke familie-eer?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PHPjunkie Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Om de (toch al dubieuze) familie-eer niet verder omlaag te halen heb ik zojuist een tweede shop (van de Pontiac) naar BlackFiesta op de mail gezet. Ik heb mn best gedaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 19, 2005 Author Report Share Posted May 19, 2005 5 deelnemers 8 fotos tot nu toe jongens je kan best in een paar uur wat leuks maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 Om de (toch al dubieuze) familie-eer niet verder omlaag te halen heb ik zojuist een tweede shop (van de Pontiac) naar BlackFiesta op de mail gezet. Ik heb mn best gedaan! @ Black: Ik heb nog meer te doen vanavond, en dan wordt het een net niet photoshop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted May 19, 2005 Author Report Share Posted May 19, 2005 Wie o Wie gaat me nog blij maken met een Shop het laatste uur??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted May 19, 2005 Report Share Posted May 19, 2005 k'heb een probleem :( mijn foto die ik bewerkt heb sta thuis op de computer en men broer ligt al in zen bed te slapen dus ik kan hem niet opbellen. Kan het niet een dagje worden uitgesteld plz? Vrijdag ben ik tog thuis en zal ik eerste werk die foto door emailen plz??? zit veel werk in.alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts