Jump to content

Fiesta Mk7 Metal

Colin47 mk7
 Share

Recommended Posts

• Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

nou het spuiten laat ik nog even wachten.

weet iemand mischien of er een skidplate of bodemplaat te koop is voor de fiesta?

dag het gelezen te hebben hier ergens maar kan het niet terug vinden..

• 3 weeks later...
Totaal niet tevreden met de wrap! het dak zit vol met krasjes en als je van een bepaalde hoek kijkt zit er een waas in..

auto staat overgins te koop omdat ik echt een 6e versnelling mis.

Jammer dat de wrap niet fatsoenlijk gebeurd is. Ik heb tot nu toe niks kunnen aanmerken over de mijne...

Succes met de verkoop, het is inderdaad af en toe wel een beetje frustrerend, geen 6e versnelling. Had hem op de snelweg in ieder geval wel een stuk zuiniger gemaakt.

Ik heb het dak laten wrappen, ga overgins eerdaags maar eens terug vragen of dit hoort??

Trouwens een heele leuke auto de metal vooral op buitenaf wegen en kleine weggetjes tussen door,

maar voor op de snelweg is het niet wat.. begin me steeds meer te ergeren aan kleine dingentjes die de auto mist of die gewoon niet helemaal goed zijn,

op het begin was ik er echt super blij mee zo veel fijner en luxer en sneller dan me vorige auto (opel astra G)

nu me vrienden allemaal een auto hebben die nog weer luxer en sneller is ben ik een beetje verwend geraakt.

haha ik zou wel een zijkstraal zijn..

vandaag de ruiten schoongemaakt omdat er een soort van waas in zat, gewoon met w5 van de lidl en kranten papier weer perfecte schoone ramen zonder strepen!! dacht dat het kranten verhaal een fabeltje was maar het werkt dus echt!

ik denk er overgins nog over na of ik hem wel echt weg doe.. wil je een soort zelfde auto met de opties die ik nu heb ben je al snel een pa duizend meer kwijt, of je gaat ver achteruit in prestaties..

ik denk er overgins nog over na of ik hem wel echt weg doe.. wil je een soort zelfde auto met de opties die ik nu heb ben je al snel een pa duizend meer kwijt, of je gaat ver achteruit in prestaties..

Wellicht eens kijken of je op een goedkope manier wat demping in de auto kan aanbrengen. Wellicht dat je dan van een teveel aan geluid af bent.

nee de rondhaaksbergen haha,

ik zit te kijken naar een bodemplaat voor onder de motor, en zit even te kijken om de deuren te dempen of iets waardoor de trilling van de boxen verminderd word.

Share

• Create New...