Bart Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Zo, maar even een nieuw topic hierover. ...............Zijn er nog mensen die, naast diegene die al geboekt hebben, ook mee willen??/............................................. hoe meer Dutch Fiestas, hoe beter!!!!Nog minde rdan 4 weken te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 kan je me eens de details geven, dus van wanneer tot wanneer en waar ongeveer... kan ik vlug eens kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 19, 2005 Author Report Share Posted April 19, 2005 Het is op de 15e mei en wij gaan de dag ervoor al weg. 14 en 15 mei dus in Kettering UK. We nemen de boot vanaf calais (de meeste dan) en slapen in een motel in de buurt........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 Voor meer info: check het 6 paginas lange topic http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=812(of stel je vraag hier, dan is er altijd wel iemand die het antwoord weet ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted April 20, 2005 Report Share Posted April 20, 2005 mijn vragen:prijs:hoeveel km auto, hoelang booten dagen, dus ook wanneer terug thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 20, 2005 Author Report Share Posted April 20, 2005 wij nemen om een uur of 10 de boot uit Calais. Duurt ongeveer 1 uur en kost iest van 90 euro voor een retour. In totaal is het vanaf Utrecht iets van 500/600 km heen. We gaan zondag avond om half 7 weer met de boot en zijn dan om iets van middernacht weer thuis (Utrecht). Het is vanaf Utrecht 3 uur naar calais dus dan kan je een beetje uitrekenen hoelang het naar jouw plaats is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts