Jump to content

Armsteun In De Fiesta

Verdie
 Share

Recommended Posts

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

voor de meet haak ik dan ook af..

woon nou niet bepaald centraal, eens even kijken of er nog wat budget is van het autouitgeefgeld deze maand ;]

word er nu samen besteld of appart met de korting?

Mijn bestelling afgelopen zaterdag ontvangen. Helaas zat de verkeerde voet bij mijn armsteun.

Dit bleek een voet voor een fiesta 2008 tot heden te zijn. Nu word er direct een nieuwe voet opgestuurd.

De andere voet mocht ik houden, Nu het volgende: Als er iemand is met een 2008 tot heden fiesta die graag een armsteun wilt, je kan een losse armsteun bestellen voor 60 euro meen ik en kun je van mij de voet krijgen. evt gratis op te halen of de verzendkosten betalen en ben je alsnog goedkoper uit.

Mocht er iemand met interesse zijn dan hoor ik dit wel. Ik kom uit Breda.

Groeten,

Joey

Ik heb 'm ook binnen, mooi geregelde actie (zowel van het forum hier als van de shop)!

Nu kijken of ik de armsteun zelf durf te (proberen te) plaatsen...

Edit: Het plaatsen valt nogal mee, zelfs ik kan het. Eén schroefje is dol helaas, maar zit er wel in.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Zijn er nog mensen die op dit moment nog een Armster armsteun willen? misschien kunnen we opnieuw een soort groepsaankoop doen waardoor we de eerder genoemde hogere kortingen kunnen bedingen. Ik hoor het graag.

P.S. Ik wil op korte termijn bestellen!

Met vriendelijke groet,

Eddie

Heb er één bij de dealer bij besteld ziet er wel naar uit dat het de zelfde zijn.

Bij mij baas in de busjes zitten ook armsteunen elke dag als ik van mijn werk in mijn eigen auto stap (Focus) vlieg ik naar de vloer omdat ik denk dat ik een armsteun heb :)

10% korting mail:

Hallo Patrick,

Dat is goed. Ik heb even drie apart links voor je aangemaakt, want de armstershop krijgt binnenkort een update dus ik kan deze week even geen codes aanmaken. Met de link, kan je de steun met 10% korting (afgerond naar 80 euro) bestellen, dan heb je nu even geen code nodig. Als de nieuwe site live is, zullen de links vervallen en stuur ik je de code toe.

Armster fiesta 2002-2005: http://armstershop.nl/wt14/nl//product_inf...roducts_id=2907

Armster fiesta 2005-2008: http://armstershop.nl/wt14/nl//product_inf...roducts_id=2908

Armster fiesta 2008-heden: http://armstershop.nl/wt14/nl//product_inf...roducts_id=2906

Met vriendelijke groet,

- Karen

Afhankelijk van het bouwjaar, bepaalde link aanklikken. Via deze link krijg je een korting als lid van de fiesta club. Ik had hem rond 4 uur besteld en de volgende dag al in huis! 8-)

• 2 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...