Verdie Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 (edited) Heej mensen, Ik zit er al een tijdje over te denken om een armsteun in mijn ST'tje te monteren. Nu zat ik op marktplaats te kijken en vond armstershop.nl, hier kun je de armsteun aanschaffen voor €89,- (€115,- bij de dealer). Echter, ze adverteren op marktplaats met het feit dat je vanaf sets van 3 een groepskorting kan verkrijgen. Ik wil dus graag even de interesse van jullie peilen in dit product om een eventuele groepskorting te kunnen bedingen. Natuurlijk zal ook hier gelden, hoe meer je koopt hoe goedkoper het relatief wordt Het gaat om de armsteunen van deze site: armstershop.nl Laat maar weten wat jullie van het idee vinden! Met vriendelijke groet, Verdie Edited October 23, 2012 by VitroFiesta Verplaatst naar "groepsaankopen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Per 3? ik heb hem via marktplaats gekocht ook voor 89 euro, maar was er 1. Is wel een aanrader voor elke Fiesta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verdie Posted October 23, 2012 Author Report Share Posted October 23, 2012 Per 3? ik heb hem via marktplaats gekocht ook voor 89 euro, maar was er 1. Is wel een aanrader voor elke Fiesta! Ja klopt, per stuk zijn ze €89,- maar als je ze per 3 besteld is er korting mogelijk. Ik wil graag weten of er meer mensen geïnteresseerd zijn, als er dan een globaal aantal is kan ik een prijsopgaaf laten maken ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan012 Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 is een goed ding, heb m zelf ook en bevalt prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Heb je er fotos van en hoe bevestig je ze in de feest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikf Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Echt een aanrader! Stuk meer comfort, zeker tijdens de lange ritten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
feesie Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Ik heb er ook wel interesse in. Neem aan dat voor mijn ford fiesta mk6 2003 ik deze moet hebben: - Armsteun Maar hiervoor moet je wel nog boren in die plastice rand om je handrem? Heeft iemand een foto van hoe hij eruit ziet in een ford fiesta mk6? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkem Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Ik heb er ook wel interesse in. Neem aan dat voor mijn ford fiesta mk6 2003 ik deze moet hebben: - Armsteun Maar hiervoor moet je wel nog boren in die plastice rand om je trekhaak? Heeft iemand een foto van hoe hij eruit ziet in een ford fiesta mk6? Waar was je van plan die armsteun te gaan monteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
feesie Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Haha, typ foutje. Ik bedoel handrem xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Wat voor foto moet je hebben van de armsten zelf of hoe die gemonteerd zit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
feesie Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Ja, hoe hij gemonteerd zit? Waar je in vast geboord hebt? En foto's van hoe de armsteun bij het interieur past? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Deze foto heb ik zo paraat. Is in een mk6.5. Dus hetzelfde als een mk6. Van het bevestigen zal ik morgen even een foto maken. Montage is niet zo moeilijk als je ooit een keer een boor hebt vast gehad. Je moet het midden console verwijderen, dit is een klik systeem dat klikt gewoon los als je trekt. Daarna moet je een moer achter de handrem losdraaien, een stalen pin die bij de armsteun wordt meegeleverd om die bout doen en die moer weer aandraaien. Daarna bevestig je alles weer zoals het hoort en boort 2 schroefjes door het plastic heen die je eerder hebt vast gezet. Er zit ook een duidelijke handleiding bij en alles spreekt voor zich. Een tip als je zelf monteert, doe ff met 2 personen kan 1 boren en die ander de armsteun vast/recht houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
feesie Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Ok, ziet er netjes uit. En met nog een foto van achterkant/montage gaat het zeker lukken. Dus wie doen er nog meer mee met deze groepskorting? Hoe duur wordt het dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
feesie Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Kan je nog wel op een normale manier bij je handrem met deze armsteun? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikeltje Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Ik hou me ook graag aanbevolen, indien de korting opweegt tegen de eventuele extra (verzend)kosten. Voor mij zou het dan de 2005-2008 model worden, in het zwart natuurlijk. En ook een voor mn broertje, exact dezelfde, dus al twee vanuit hier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Kan je nog wel op een normale manier bij je handrem met deze armsteun? Zoals je ziet hangt de armsteun boven de handrem. Als je beetje je arm om de armsteun doet kun je er handig zat bij. De armsteun kun je ook nog omhoog klappen in zijn geheel. Je kan ook gewoon de auto in de versnelling laten staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steviehouse Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 deze armster armsteun is het beste wat ik ooit had gedaan voor mijn Fiesta. heb hem bij de laatste Ford Fair verkocht aan iemand anders en meteen spijt van gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verdie Posted October 24, 2012 Author Report Share Posted October 24, 2012 Ik hou me ook graag aanbevolen, indien de korting opweegt tegen de eventuele extra (verzend)kosten. Voor mij zou het dan de 2005-2008 model worden, in het zwart natuurlijk. En ook een voor mn broertje, exact dezelfde, dus al twee vanuit hier... Wat de korting exact wordt kan ik nu nog niet zeggen, wilde dit topic eigenlijk een weekje o.i.d. open laten en kijken hoeveel mensen er interesse hebben. Tot nu toe zitten we rond de 5, maar zoals eerder vermeldt hoe meer hoe beter! En inderdaad de verzendkosten moeten we meewegen in een beslissing, vooral omdat armstershop.nl de verzending niet doorberekend aan de klant. Een eventuele korting moet dus sowieso meer dan €5,- zijn wil het rendabel zijn ... Misschien zou een meeting een uitkomst zijn wat dit punt betreft, dan kan alles van daaruit gedistribueerd worden. Maar dit zijn zorgen voor een later stadium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikeltje Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Of een meeting een goed plan is, weet ik niet, dan zitten mensen weer verplicht aan de meeting vast. Maar idd eerst maar eens kijken hoeveel aanmeldingen er zijn en hoeveel korting we kunnen krijgen. Anders kan iedereen alsnog voor zichzelf bestellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Ik wil er ook wel 1 in het zwart voor de mk6.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Indien het gewoon naar huis gestuurd word en de prijs aantrekkelijk is. voor mij ook één. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verdie Posted October 30, 2012 Author Report Share Posted October 30, 2012 Nou ... Ik heb contact gehad met armstershop.nl en heb van hen ook een aanbieding gekregen. Echter denk ik dat dit momenteel niet echt rendabel is voor het aantal stuks dat wij in 1 order kunnen doen. Dit komt omdat armstershop.nl de order dan naar 1 adres stuurt en van daaruit moet het dan verder gedistribueerd worden (verzendkosten). Ik ga even uit van standaard €4,95 voor het verzenden van een pakketje dan kom je op onderstaande korting uit: Bij een aantal van 3-10 stuks krijgen we ongeveer €7,- korting, min verzendkosten is dit (7-5=) €2,- Bij een aantal van +10 stuks krijgen we ongeveer €12,- korting, min verzendkosten is dit (12-5=) €7,- Wat zijn jullie gedachten hierover, of weten mensen nog een andere manier om de steunen op de plek van bestemming te krijgen? P.S. Misschien is het slim om te kijken waar iedereen vandaan komt, ik zag net dat er iemand uit Wezep komt. Dat is bij mij in de buurt, als we dan per 3 tallen bestellen dan kun je de verzendkosten besparen door het zelf op te halen of laten brengen als je eens in de buurt bent ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikeltje Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 Voor mij weegt de besparing dan niet op tegen de rest wat er bij komt kijken. Dus dan ga ik ze zelf bestellen! Toch bedankt voor het goede idee, hopelijk blijven deze ideeën wel geopperd worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted October 31, 2012 Report Share Posted October 31, 2012 Anders mischien mee nemen naar eerst volgende meetimg. De korting valt wel wat tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted November 1, 2012 Report Share Posted November 1, 2012 Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat de steun na montage wat scheef in de auto staat, iemand ervaringen of fotos hiervan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts