Jump to content

Armsteun In De Fiesta

Verdie
 Share

Recommended Posts

Heej mensen,

Ik zit er al een tijdje over te denken om een armsteun in mijn ST'tje te monteren. Nu zat ik op marktplaats te kijken en vond armstershop.nl, hier kun je de armsteun aanschaffen voor €89,- (€115,- bij de dealer). Echter, ze adverteren op marktplaats met het feit dat je vanaf sets van 3 een groepskorting kan verkrijgen. Ik wil dus graag even de interesse van jullie peilen in dit product om een eventuele groepskorting te kunnen bedingen. Natuurlijk zal ook hier gelden, hoe meer je koopt hoe goedkoper het relatief wordt :)

Het gaat om de armsteunen van deze site: armstershop.nl

Laat maar weten wat jullie van het idee vinden!

Met vriendelijke groet, Verdie

Edited by VitroFiesta
Verplaatst naar "groepsaankopen".

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Per 3? ik heb hem via marktplaats gekocht ook voor 89 euro, maar was er 1.

Is wel een aanrader voor elke Fiesta!

Ja klopt, per stuk zijn ze €89,- maar als je ze per 3 besteld is er korting mogelijk. Ik wil graag weten of er meer mensen geïnteresseerd zijn, als er dan een globaal aantal is kan ik een prijsopgaaf laten maken ...

Ik heb er ook wel interesse in. Neem aan dat voor mijn ford fiesta mk6 2003 ik deze moet hebben:

- Armsteun

Maar hiervoor moet je wel nog boren in die plastice rand om je handrem?

Heeft iemand een foto van hoe hij eruit ziet in een ford fiesta mk6?

Ik heb er ook wel interesse in. Neem aan dat voor mijn ford fiesta mk6 2003 ik deze moet hebben:

- Armsteun

Maar hiervoor moet je wel nog boren in die plastice rand om je trekhaak?

Heeft iemand een foto van hoe hij eruit ziet in een ford fiesta mk6?

Waar was je van plan die armsteun te gaan monteren :mrgreen:

Deze foto heb ik zo paraat. Is in een mk6.5. Dus hetzelfde als een mk6.

031ioz.jpg

Van het bevestigen zal ik morgen even een foto maken.

Montage is niet zo moeilijk als je ooit een keer een boor hebt vast gehad. Je moet het midden console verwijderen, dit is een klik systeem dat klikt gewoon los als je trekt.

Daarna moet je een moer achter de handrem losdraaien, een stalen pin die bij de armsteun wordt meegeleverd om die bout doen en die moer weer aandraaien. Daarna bevestig je alles weer zoals het hoort en boort 2 schroefjes door het plastic heen die je eerder hebt vast gezet.

Er zit ook een duidelijke handleiding bij en alles spreekt voor zich. Een tip als je zelf monteert, doe ff met 2 personen kan 1 boren en die ander de armsteun vast/recht houden.

Ik hou me ook graag aanbevolen, indien de korting opweegt tegen de eventuele extra (verzend)kosten.

Voor mij zou het dan de 2005-2008 model worden, in het zwart natuurlijk.

En ook een voor mn broertje, exact dezelfde, dus al twee vanuit hier...

Kan je nog wel op een normale manier bij je handrem met deze armsteun?

Zoals je ziet hangt de armsteun boven de handrem. Als je beetje je arm om de armsteun doet kun je er handig zat bij. De armsteun kun je ook nog omhoog klappen in zijn geheel.

Je kan ook gewoon de auto in de versnelling laten staan.

Ik hou me ook graag aanbevolen, indien de korting opweegt tegen de eventuele extra (verzend)kosten.

Voor mij zou het dan de 2005-2008 model worden, in het zwart natuurlijk.

En ook een voor mn broertje, exact dezelfde, dus al twee vanuit hier...

Wat de korting exact wordt kan ik nu nog niet zeggen, wilde dit topic eigenlijk een weekje o.i.d. open laten en kijken hoeveel mensen er interesse hebben. Tot nu toe zitten we rond de 5, maar zoals eerder vermeldt hoe meer hoe beter!

En inderdaad de verzendkosten moeten we meewegen in een beslissing, vooral omdat armstershop.nl de verzending niet doorberekend aan de klant. Een eventuele korting moet dus sowieso meer dan €5,- zijn wil het rendabel zijn ... Misschien zou een meeting een uitkomst zijn wat dit punt betreft, dan kan alles van daaruit gedistribueerd worden. Maar dit zijn zorgen voor een later stadium.

Of een meeting een goed plan is, weet ik niet, dan zitten mensen weer verplicht aan de meeting vast.

Maar idd eerst maar eens kijken hoeveel aanmeldingen er zijn en hoeveel korting we kunnen krijgen.

Anders kan iedereen alsnog voor zichzelf bestellen...

Nou ... Ik heb contact gehad met armstershop.nl en heb van hen ook een aanbieding gekregen. Echter denk ik dat dit momenteel niet echt rendabel is voor het aantal stuks dat wij in 1 order kunnen doen. Dit komt omdat armstershop.nl de order dan naar 1 adres stuurt en van daaruit moet het dan verder gedistribueerd worden (verzendkosten). Ik ga even uit van standaard €4,95 voor het verzenden van een pakketje dan kom je op onderstaande korting uit:

Bij een aantal van 3-10 stuks krijgen we ongeveer €7,- korting, min verzendkosten is dit (7-5=) €2,-

Bij een aantal van +10 stuks krijgen we ongeveer €12,- korting, min verzendkosten is dit (12-5=) €7,-

Wat zijn jullie gedachten hierover, of weten mensen nog een andere manier om de steunen op de plek van bestemming te krijgen?

P.S. Misschien is het slim om te kijken waar iedereen vandaan komt, ik zag net dat er iemand uit Wezep komt. Dat is bij mij in de buurt, als we dan per 3 tallen bestellen dan kun je de verzendkosten besparen door het zelf op te halen of laten brengen als je eens in de buurt bent ...

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

Announcements

• Create New...