..: Iloo :.. Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Ik heb een vraag die totaal niet met auto's te maken heeft maar een foto op canvas doek. Ik zoek een niet standaard panorama formaat doek. Weet één van jullie waar ik die (online)kan bestellen? de standaard maat 90x160 cm is namelijk te lang en eigenlijk te breed heb ook geen idee welk formaat ik wel nodig ben maar dit komt niet mooi uit de foto. suggesties welkom! Dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patchweb Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Ik heb een vraag die totaal niet met auto's te maken heeft maar een foto op canvas doek. Ik zoek een niet standaard panorama formaat doek. Weet één van jullie waar ik die (online)kan bestellen? de standaard maat 90x160 cm is namelijk te lang en eigenlijk te breed heb ook geen idee welk formaat ik wel nodig ben maar dit komt niet mooi uit de foto. suggesties welkom! Dank! Daarvoor kun je in Winschoten terecht. Je hebt daar 2 adressen waar je in elk geval terecht kunt. de eerste is DWS reclame op de industrieweg 18d de tweede is creative-people op de Nassaustraat 88a. (achter het pand waar vroeger Mulder Twee wielers zat). Laatste maak je denk ik de meeste kans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Bij de Hema kun je 90x60 en 75x100 bestellen. Je krijgt hier ook een preview op het scherm dan zie je hoe het uitpakt. Voor dit soort formaten heb je een hoge resolutie nodig, zeker 12 mp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Ik heb meerdere keren een canvas doek besteld bij http://www.herrineringoplinnen.nl Dat was wel gewoon een standaard maat, maar wellicht dat ze ook andere dingen kunnen leveren. Ik was daar in ieder geval wel tevreden, niet te duur, goede kwaliteit en redelijk snelle levering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted October 23, 2012 Author Report Share Posted October 23, 2012 Ik heb meerdere keren een canvas doek besteld bij http://www.herrineringoplinnen.nl Dat was wel gewoon een standaard maat, maar wellicht dat ze ook andere dingen kunnen leveren. Ik was daar in ieder geval wel tevreden, niet te duur, goede kwaliteit en redelijk snelle levering. die site had ik nog niet gevonden. wel www.fotoopcanvas.nl maar vond de naam niet zo heel veel vertrouwen opwekken. (wordt cadeau voor me vriend die een huis heeft gekocht) Daarvoor kun je in Winschoten terecht. Je hebt daar 2 adressen waar je in elk geval terecht kunt. de eerste is DWS reclame op de industrieweg 18d de tweede is creative-people op de Nassaustraat 88a. (achter het pand waar vroeger Mulder Twee wielers zat). Laatste maak je denk ik de meeste kans. DWS; denk dat dat heel duur wordt Creative people niet aan gedacht, dank voor de tip mijn ouders hebben daar eerder een voordeurnaambord op maat laten maken die was erg mooi dus zal hun eens benaderen voor mijn 'project' tot dusver Heren bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikeltje Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Inderdaad www.herinneringenoplinnen.nl . Daar hebben we al een aantal keer een canvas besteld en altijd goede kwaliteit. Daar kun je zelf ook je afmetingen ingeven tot een bepaald maximum natuurlijk. Hebben ik laatst ook gedaan voor mn vriendin, was geloof ik 55x90, iig op maat gemaakt, kostte geloof ik €55 Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted October 24, 2012 Author Report Share Posted October 24, 2012 net even op herinneringenoplinnen.nl gekeken is idd niet duur; formaat wat het denk ik gaat worden kost 'maar' 47 eu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Ik krijg op het werk als kerstpakket altijd een boekje met van die dingen waar je zelf uit kan kiezen, daar staat ook altijd een bon van Herinnering op Linnen in. Ik neem altijd elk jaar die bon, aangezien ik geen behoefte heb aan blenders, staafmixers of broodroosters. Zo'n canvas ding is altijd leuk, om zelf te houden of kado te geven. Ik heb er denk nu 5x besteld, en altijd perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted October 27, 2012 Author Report Share Posted October 27, 2012 gister even op de koffie bij vrienden en die gaven aan dat er ook iets nieuws is. dat was nog veel mooier dan canvas. en ook wat robuuster/stoerder misschien wordt het dat ook wel. zullen zien; eind resultaat zal tzt gepost worden haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 27, 2012 Report Share Posted October 27, 2012 Wat is dat voor iets dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted October 31, 2012 Author Report Share Posted October 31, 2012 ik denk dat ze dit bedoelde Alu-Dibond Directdruk (geborsteld) ben nog niet bij de foto zaak geweest om het zelf te bekijken haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts