Razer Posted October 23, 2012 Report Share Posted October 23, 2012 Ik wilde je net de gegevens voor die "Midlands Meeting in Mei" sturen, die aan de linkerzijde van de weg O, Je komt niet meer naar de Chinees meeting in ons centraal gelegen Nieuwegein ??? Wou daar weer eens een meeting gaan plannen Heb nog 2 fordjes die wel rijden als het regent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Tot organisaties van meetingen voel ik me zelf niet geroepen. Net zoals de rest heb ook ik het daar te druk voor of anders geen zin. Als iedereen daar zo over denkt komt er nooit een meeting... Er gaat best veel tijd zitten in het organiseren van een meeting, en dan is het zeer frustrerend als er in dit soort topics wordt geroepen "er moeten meer meetings komen", en als er dan 1 op de agenda verschijnt er maar een paar reageren dat ze ook echt komen. De rest heeft geen tijd, vindt het te ver, het weer te slecht of wil niet naar een meeting waar maar 4 auto's staan. Het moet wel van 2 kanten komen hoor Het probleem met lokale meetings is dat er dan weer weinig mensen komen, en het dus voor veel mensen niet interessant is om heen te gaan (waardoor er nog minder mensen komen etc....) en ondanks dat Nederland niet echt groot is hebben veel mensen het er niet voor over om een eind te rijden voor een meeting. Dit probleem speelde jaren geleden al, en nu kennelijk nog steeds. Volgens mij vergeten de leden wel eens dat het een club is die draait op vrijwilligers (wat op zich een mooi compliment is), en verwachten ze dat alles vanzelf gaat. Dus heb je een leuk idee, of de komende maanden een paar uurtjes over om wat te organiseren: geef je op! Zoals FFST al zegt moet die negatieve spiraal doorbroken worden zodat het organiseren weer energie geeft ipv frustratie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Precies Jeroen We hebben nog een plekje voor je hoor en dat vind het rooie monster ook wel leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronald_FT Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 Nederland is een land met klagers... Als het regent is het niet goed schijnt de zon is het te warm. Je doet het toch nooit voor iedereen goed. Dat moet je ook niet voor ogen hebben. De mebu meeting was leuk maar toch ook wel een stukje rijden (kon ik de "nieuwe"auto ff testen) Mensen klagen wel over oude groep, maar het is wel juist die groep waardoor de club nog bestaat. Je moet er zelf ook wel wat voor doen, als je maar beetje langs een meeting rijd of niemand aanspreekt ,kom je er nooit tussen. En organiseren van een meeting hoeft niet groot te zijn. Als ik me niet vergis (verbeter me maar als het anders is) zijn er bij de focus club ook verschillende meetings door heel nederland. Van mac meetings tot sleutel dagen. En anders spreek je gewoon wat af? Al sta je er de eerste 3 keer maar met 5 auto's. Als je het eens per maand doet komenen er vanzelf meer mensen op af. p.s midland meetings......... hmmmm eindigen we dan weer ergens op een verlaten indus terrein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted October 24, 2012 Report Share Posted October 24, 2012 (kon ik de "nieuwe"auto ff testen) Vertel vertel .... Al sta je er de eerste 3 keer maar met 5 auto's. Ik herinner me nog die twente meeting een paar jaar terug, kom je helemaal uit Rotterdam naar Hengelo, sta je daar helemaal alleen Ach de Mac smaakte daar weer eens wat anders. p.s midland meetings......... hmmmm eindigen we dan weer ergens op een verlaten indus terrein Nee hoor, Fiesta In The Park en dat is echt op een weide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerjan Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Is elke maand een meeting in een andere provincie geen optie 12 maandej 12 provincies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
..: Iloo :.. Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Is elke maand een meeting in een andere provincie geen optie 12 maandej 12 provincies. ergens op het forum is een topic wie woont waar + google maps kaart daar kan je al wel aan zien dat jouw idee geen optie is. midden vh land wonen de meeste leden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moondust-R Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Ben het in grote lijnen wel met Ronald_FT eens !! Mensen binnen een club willen veel, en roepen veel maar doen zelf niks. Alleen kritiek leveren. De meeste weten helemaal niet wat er bij komt kijken om iets op poten te zetten, en er zijn altijd dingen die je niet in de hand hebt. Kijk maar naar het verhaal Flevonice. Heb al veel gezien en gehoord, maar die club heeft het ook moeilijk om meetings goed bezocht te krijgen. Vroeger huurde we Zandvoort af om te rijden, tegenwoordig krijg je nog geen 15 mensen bij elkaar. Het is duur en er zijn risico's noem maar op, natuurlijk maar dat is op de ring ook. Echte "Die hard " leden zijn er niet zoveel !! Het zijn vaak mensen die een bepaald type auto een tijdje hebben en zeggen: O een club dat is ook wel leuk ! Maar die gaan naar een paar jaar een ander merk rijden, en steken er dus ook geen energie in. Persoonlijk ben ik nu 16 jaar lid van de XRRS-club, waarvan de laatste 12jaar als vrijwillger met helpen bij op en afbouw en op de dag zelf voor parkeerhulp of keuringsman voor cicuit/slalom. Daar zat ik vanaf zaterdagmorgen tot maandagmorgen in Landgraaf om te helpen, ga je naar Hillegom voor een ledenvergadering. Sta je van 8 tot 8 in Lelystad om het voor elkaar te maken. En ja ook met vrouw en kinderen erbij. Dit zeg ik niet om te zeggen kijk mij nou, maar dat als je iets wilt er ook wat voor over moet hebben. En dat mis ik bij veel clubleden..... Iedereen is druk maar met toekijken kom je niet verder, als je belangstelling hebt om iets te doen of te helpen vraag gewoon eens hoe en wat is er nodig !! Het is geen verplichting dat als 1x iets gedaan hebt er aan vast zit, volgende keer een ander. Zo kom je best een club jaar door.... Kortom ik denk dat het aan instelling ligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenkDeGoudvis Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 In mijn situatie heb ik helaas niet veel tijd om op het forum te zitten en/of te organiseren. Ik wil best meehelpen met het uitzoeken van een aantal zaken, zoeken naar leuke locaties e.d. maar ik kan mijzelf er niet fulltime in geven. Wel bezoek ik zo nu en dan een meeting. Morgen ben ik ook weer bij UT in Amersfoort (dit terwijl ik vanuit Breda kom). Ik hoop jullie dan weer te zien en als we dan met een aantal jongens even een 30 tot 60min bij elkaar gaan staan hebben we een PvA uitgewerkt en kunnen we aan de slag met het organiseren van een nieuwe meeting! (Genoeg mensen om meningen te vragen, locaties te bedenken en eisen op te stellen!) Ik wil jullie graag helpen met het geven van een zetje in de juiste richting! Vraag en ik zal draaien. Tenzij ik het te druk heb, dan zal ik het aangeven (Ervaringen: Opzetten van Housefeesten, mee naar meetings van diverse clubs waaronder Impreza clubs en de Modball Rally) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts