Jump to content

Fiesta Mk6 + Mk6,5 St Leden

Syts
 Share

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ syts de auto stond bij mebu met de meeting . Maar zal wel een topic maken wat er verbouwd is en wat nog moet komen .

@ danman je heb half gelijk die inlet zit erop

Had meer uit kunnen komen maar aangezien misverstand . Had ik tegen de persoon gezegd toen achter het stuur 7400 toeren ,maar achteraf had hij naar 7700 toeren gekund had misschien nog wat hoger kunnen zijn. Maar nogmaals elke bank is anders plus de correctie waardes. Maar mag blij zijn dat ik over de 200 zit sommige halen dat net wel of net niet. Om het tezien en deels tehoren filmpie staat op me facebook. via jaap nootenboom of steven kan je me wel vinden of google. Betere versie gaat op youtube maar das nog effe wachten helaas.

@ syts de auto stond bij mebu met de meeting . Maar zal wel een topic maken wat er verbouwd is en wat nog moet komen .

@ danman je heb half gelijk die inlet zit erop

I know! Ik heb nog even naar je blauwe beest mogen luisteren. Vooaaam reng reng Knetter!! Maar kunnen we dan gewoon pumaspeed 205 kit zeggen? Of doet dat onrecht aan je ST?

hey is zelfbouw uitlaatlijn is een merkencombinatie en me filter is een typhoon van k&n . Aangepaste 205 kit :)

kan je ervan maken. hahahaha

Weet niet of steven nog op het forum komt. die heeft wel een 205 kit een echte dan (alleen in stappen dan).

http://www.facebook.com/video/video.php?v=...v=4719676911403

kwaliteit is is matig geluid wordt verziekt door klote mic en de twee grote blowers. Als die ik die van jur heb plaats ik die.

Ik ben vanmiddag bij Unlimited Tuning geweest en heb nu de volgende waardes aan het wiel gemeten:

163 pk en 207 Nm 8)

Mods: K&N filter, flexpipe en chip

Voor degene die hun vermogen schatten en niet op een vermogensbank zijn geweest, ik had voor het tunen alleen een K&N filter en flexpipe en daarmee behaalde ik gemiddeld over 2 runs 154 pk en 188 Nm ...

Ik ben vanmiddag bij Unlimited Tuning geweest en heb nu de volgende waardes aan het wiel gemeten:

163 pk en 207 Nm 8)

Voor degene die hun vermogen schatten en niet op een vermogensbank zijn geweest, ik had voor het tunen alleen een K&N filter en flexpipe en daarmee behaalde ik gemiddeld over 2 runs 154 pk en 188 Nm ...

Nice :grin: Ik zet je erbij! Plaats je dyno graphic er nog ff bij.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Duss321

Blauwe Fiesta mk6 (nu nog met witte strepen).

Hele lijst aan upgrades. ST205 pakket idd. Met K&N ipv Typhoon.

203pk 196nm

Word nog aangewerkt om aan de 205pk te komen en aan m'n NM die is wat aan de lage kant.

Cai word nog custom aangepast dat zal al wat moeten schelen en voor de rest een hoop trial and error.

Dynosheet:

test11x.jpg

test2gm.jpg

163 pk en 207 Nm 8)

ik denk dat die 163pk niet de wiel pk's zijn maar motor pk's

als 163pk de wiel pk's zouden zijn zou je zo'n 187pk hebben op de motor

Hier nog een st.Nr 30 van het lijstje van pagina 1.

Phanterblack mk6,5.

IK heb de ds van Dutch gekocht. :grin: en de simota luchtfilter van Emil.Meer heb ik niet gedaan aan de fiesta.

Misschien ooit nog eens een uitlaatje overnemen,maar mn huis gaat voor!

En hoeveel pk ik heb?Geen idee....De ds staat op race+ volgens mij.

groet mark

• 4 weeks later...

Nr. 9 bestaat ook nog steeds. Oude foto's:

086H2286.jpg

086H2199.jpg

Sinds de aankoop in 2007 is er niets aan veranderd behalve dan wat kleine gebruikssporen en een hogere km-stand :mrgreen: Hij verveelt me nog steeds niet, dus zonder "vreemde gebeurtenissen" blijft 'ie de komende tijd nog mooi bij me.

PK's... Tja, officieel 150, maar in de praktijk haalt 'ie dat denk ik niet. Ooit stond er op dit forum een heel draadje over. Was het niet in werkelijkheid 135 oid? Mij maakt 't allemaal niet zoveel uit. Hij is voor mij rap zat.

• 4 weeks later...

Phanterblack MK6 ST: 72-SH-RS alleen KN57i kit (verkocht)

Diamont White + Striping MK6.5: ??-??-?? (volgt nog) Sebring uitlaat en KN57I kit (tijdelijk)

Kenteken zal ik neerzetten, heb ik nu niet bij de hand... is mn eerste auto waarbij ik het kenteken niet meteen weet.

Groeten Dennis

Nr. 9 bestaat ook nog steeds. Oude foto's:

086H2286.jpg

086H2199.jpg

Sinds de aankoop in 2007 is er niets aan veranderd behalve dan wat kleine gebruikssporen en een hogere km-stand :mrgreen: Hij verveelt me nog steeds niet, dus zonder "vreemde gebeurtenissen" blijft 'ie de komende tijd nog mooi bij me.

PK's... Tja, officieel 150, maar in de praktijk haalt 'ie dat denk ik niet. Ooit stond er op dit forum een heel draadje over. Was het niet in werkelijkheid 135 oid? Mij maakt 't allemaal niet zoveel uit. Hij is voor mij rap zat.

geloof me, mijn oude 206 gti had volgens fabrieksopgave 138pk, maar de ST is vele malen sneller..

Share

Announcements

• Create New...