lamour Posted July 31, 2012 Report Share Posted July 31, 2012 Via deze post wil ik iedereen erop attenderen dat ik een teamspeakserver voor de fiestclub heb opgezet. Via deze server kan men live met andere clubleden d.m.v een microfoon communiceren. Misschien handig voor het uitwisselen en discussieren over onze projecten en aanbevelingen aan andere leden als extra toevoeging op dit forum. Of zomaar voor een gezellige babbel... Het enige wat men moet doen is het programma teamspeak 3 client downloaden Teamspeak client downloaden en installeren en een microfoontje aansluiten op de computer klik op het ts3 starticoon en vul bij het adres in: 84.243.192.164 de poort is 8887 (84.243.192.164:8887) Vul een naam in bijv je forumnaam en vul een eigen paswoord in... en klikt men op connect. Vervolgens: gaat men naar settings toe en kiest men options, klik op capture en kies push to talk...klik 1x op de button rechts ernaast, klik daarna 1x op de eerste toets rechts naast je spatiebalk (Right Alt) dit wordt op je computer de spreeksleuteltoets om te kunnen praten. Selecteer bij je audio instellingen bij opname de microfoon. Ik hoop dat we met zijn allen er een positieve dimensie bij kunnen creëren Groeten erwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamour Posted August 7, 2012 Author Report Share Posted August 7, 2012 Voor eventuele nieuwsgierigen een plaatje bijgevoegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danny 123 Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 bestaat niet meer zo te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamour Posted April 13, 2013 Author Report Share Posted April 13, 2013 bestaat niet meer zo te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts