Thiemo Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Als je een topic opent stonden eerst alle berichten netjes op een rijtje onder de beginpost (met natuurlijk een max. aantal berichten per pagina) en kon je op deze manier makkelijk door een topic heen scrollen en lezen. Maar sinds gisteren staan alle berichten niet meer onder de beginpost maar staan deze op een rijtje onderaan de beginpost. Ik moet dan elke reactie apart aanklikken voordat ik deze kan lezen. Ik heb geen instellingen veranderd dus daar ligt het niet aan. Zie ook onderstaande afbeelding wat het verduidelijkt: Is dit nieuw hier op het forum? Hoe krijg ik dit weer terug naar de "oude" situatie? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Rechts boven jou eerste bericht zie je een vakje met "opties". Deze klik je aan, en kies vervolgens voor "wijzigen naar standaard". Dan staat alles weer goed, hij staat nu waarschijnlijk op "uitgelijnd". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thiemo Posted May 28, 2012 Author Report Share Posted May 28, 2012 Dankje! Dat was het inderdaad! Nu staat alles weer zoals het hoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts