Jump to content

Ford Fiesta St: Feest Met Een Klein Smetje

The Crow
 Share

Recommended Posts

• 5 months later...
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ford.nl

Hij heeft nu ook een eigen pagina op ford.nl, begin 2013 staat ie in de showroom!

Amerikaanse versie

De Amerikaanse versie krijgt 20pk meer; 200 pk en 290 Nm. Wij moeten het doen met de eerder opgegeven 180 pk en 240 Nm.

Kleuren

Hij zal in vijf kleuren beschikbaar zijn maar dat is officieel nog niet bevestigd. Op de 2012 LA Auto Show staat ie in ieder geval in het silver in plaats van rood wat we tot nu steeds hebben gezien.

2013-Ford-Fiesta-ST-01.JPG

First look

Ben wel benieuwd naar meer foto's en naar de andere kleuren. In het rood ziet ie er wel sportief uit, maar zo in het zilver totaal niet.

Dit is de US versie he, die wijkt af van 'onze' versie. Dat is met de huidige Fiesta ook. En gelukkig maar want ze hebben daar echt geen smaak naar mijn mening.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Iemand een idee vanaf wanneer de nieuwe ST in de showroom staat? Begin 2013...maar ja wanneer. {clown}

Ben wel toch erg benieuwd naar dit scheurijzer.

Staat er al, bij Ardea in Naaldwijk.

Frontje ben ik al fan van. Achterkant alleen nog steeds niet helemaal. Vond eigenlijk dat ze dat ook hadden moeten aanpakken bij de facelift.

Ik vind de mk6.5 st nog steeds mooier, maar dit zou ik ook graag voor men duur willen ehbben :D

Share

Announcements

• Create New...