darkspawn Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Hallo allemaal, Ik ben al even aan het zoeken naar velgen voor de zomer, mijn selectie is al aardig ingeslonken. Kan iemand mij een plezier doen en deze onder mijn auto the shoppen om een idee te krijgen? Album (volgens mij is de derde het beste) De velgen maat is gelijk gebleven, om redenen die elders vermeld staan. Hopelijk is het niet teveel werk. (Ze zijn niet allen helemaal rond, als dit veel moeite kost mag dit gewoon zo blijven.) Zij bijgevoegde bestanden, zit op werk dus ben beperkt in me mogelijkheden. Alvast bedankt. Gr, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkspawn Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 Niemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Ik heb al tijden geen photoshop meer op de laptop staan. Maar het is sowieso beter om een foto van de velgen met banden onder een auto te hebben. Dan krijg je een realischer beeld van hoe het zal staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syts Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 ff snel naar gekeken. De foto van je auto kan ik niet groot opslaan.. heb je een account voor nodig. Het perspectief is niet goed en de eerste velg idd niet rond. Goede bron foto's maakt of kraakt een beeldbewerking... maar hier een voorbeeld hoe het er uit zou zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkspawn Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 ff snel naar gekeken. De foto van je auto kan ik niet groot opslaan.. heb je een account voor nodig. Het perspectief is niet goed en de eerste velg idd niet rond. Goede bron foto's maakt of kraakt een beeldbewerking... maar hier een voorbeeld hoe het er uit zou zien. Bedankt hiervoor, heb nu in iedergeval een beeld. Helaas kan ik niks veranderen aan de foto's van de velgen alleen die van de auto. Ik kan toch al een beetje de vormen op de auto zien, ga nog even rustig op me in laten werken en eventueel maar gewoon met de uitgeprinte foto's ernaast. Momenteel neig ik het meeste naar de middelste 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 De rechter!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syts Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Gaat allemaal om smaak. Maar ik vind het meest rechtse wiel van jou aangeleverde voorbeelden het mooiste design hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikf Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Gaat allemaal om smaak. Maar ik vind het meest rechtse wiel van jou aangeleverde voorbeelden het mooiste design hebben! Ik vind ze eigenlijk allemaal niet mooi, maar als ik zou moeten kiezen ben ik het met je eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkspawn Posted March 2, 2012 Author Report Share Posted March 2, 2012 Oke bedoelen jullie van de geshopped the of gewoon de normale foto's? Ik zit te denken aan 1 van de twee met het zilver erin. Smaken zullen altijd verschillen, maar een keuze maken is erg lastig als je het resultaat niet kan zien/inbeelden. @Mikf: Dit zijn een van de weinig die donker zijn die ik mooi vind en toch redelijk betaalbaar. laatste edit: Volgens mij zijn de kleuren van de velgen in het echt donkerder, maar dit komt gewoon door de kwaliteit foto's. (ik kijk hier doorheen, heb wel een beeld nu hoe de vormgeving is.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts