Jump to content

Wederom Pech Met De Fiesta


ferdy
 Share

Recommended Posts

Nee, geen juridische stappen.....nog niet, daarmee trap je de dealer en Ford NL direct op hun

tenen, en daarmee zal je minder voor elkaar krijgen als gewoon blijven communiceren met de

dealer.

Hoe vermoeiend het ook kan zijn, maar ik zou zeker een gesprek aanvragen met de hoge heertjes

van jouw dealer, dat maakt meer indruk dan een dreigbrief/mail!!!

...en uiteraard tijd voor een leenauto als je geen 2e auto hebt ;)

Maar blijkbaar kon dat speciale mannetje uit Zürich ook weinig oplossen :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BIZAR verhaal . Ik had de beste man persoonlijk over diens balie getrokken zonder meer.

ALLES is op te lossen en te herstellen!

ZIJ blijven zeer ernstig in gebreke daar ze het gewoon niet kunnen.

Ik zit zelf in herstel lcd schermen en aanverwante apparatuur en wanneer er een probleem optreedt zoals te vaak defect dan krijgt de klant gewoon een nieuw apparaat.

Ik weet het je mag het niet met elkaar vergelijken maar iemand maanden zonder auto laten zitten is te gek voor woorden.

Link to comment
Share on other sites

Hoeft niet, ligt eraan wat Ferdy heeft afgesproken.....

wij geven ook altijd aan dat wij geen vervangend vervoer nodig hebben omdat wij 2 auto's

hebben, dus niet te snel oordelen zonder te weten wat er is afgesproken ;) .....uiteraard hopende

op het verlossende antwoord van Ferdy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet wie er allemaal naar gekeken hebben.

Maar het zijn genoeg mensen.

Het enige voordeel is dat frod Nederland er zeer dicht op zit.

Heb afgelopen zaterdag een gesprek gehad met de leverende dealer, dit is een andere dealer dan waar de auto in onderhoud is.

Hij heeft aangegeven dat er zeker een oplossing moet komen.

Zoals het nu afgesproken is, gaan we in de loop van komende week met z'n alle om de tafel. De manager van de verkopende partij, vertegenwoordiger vanuit ford Nederland, werkplaats chef van de dealer in Velp en ik.

De leverende dealer heeft aangegeven de kosten voor een leenauto te zullen vergoeden. Ook de kosten die ik heb moeten maken na het stranden met het voertuig. Ik wordt als het goed is schade loos gesteld. Maar goed, eerst afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.

Ben in ieder geval wel blij dat het nu eens opgepakt gaat worden. Al zal het nog m aar zo eens een week of 4 kunnen duren voordat er meer duidelijk is.

Ben benieuwd. ik zal jullie op de hoogte houden....

Link to comment
Share on other sites

net telefoontje gehad.

Ze gaan maar weer eens de PCM vervangen.

Wordt duur geintje voor ford.

Als ik hem weer in ga ruilen, komt er waarschijnlijk een sport uitvoering terug.

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag ook een telefoontje gekregen vanuit ford Nederland.

Ze vinden de kosten aan de auto te hoog worden.

Ze gaan toch aansporen op een geforceerde inruil.

Dus dat moet nu in werking gezet gaan worden.

Zal wel weer even duren.

Zolang het maar goed komt. Ben blij dat ze er bij ford nederland Zo kort op zitten.

We wachten het weer af.

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag ook een telefoontje gekregen vanuit ford Nederland.

Ze vinden de kosten aan de auto te hoog worden.

Ze gaan toch aansporen op een geforceerde inruil.

Dus dat moet nu in werking gezet gaan worden.

Zal wel weer even duren.

Zolang het maar goed komt. Ben blij dat ze er bij ford nederland Zo kort op zitten.

We wachten het weer af.

Pffff schiet allemaal lekker op, dit is echt iets wat mij ook zomaar zou kunnen overkomen.

Is inderdaad lekker als Ford Nederland er achter aan zit. Heb ik ook goede ervaringen mee. Ik liep ook een tijdje van het kastje naar de muur tussen een Ford Dealer en een sleepbedrijf. Toen Ford Nederland zich ermee ging bemoeien ging het balletje gelijk rollen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kleine update.

Afgelopen zaterdag mijn auto op kunnen halen.

Hij was gerepareerd volgens de dealer en Ford nederland.

Gisteren avond opnieuw problemen gekregen met de auto.

Gaf wederom fout melding, en de moter bleef niet lopen.

TOT overmaat van ramp, na het afslepen van de auto onderuit gegaan,

Waardoor ik de patella pees in mijn knie heb afgescheurd.

Wordt dinsdag geopereerd. Daarna 8 weken gips.

Dus ze hebben nu 8 weken om een oplossing te bedenken voor het probleem.

We zien wel weer.

Link to comment
Share on other sites

Beterschap voor jou.

Diegene die verantwoordelijk zijn voor jou Ford hadden beter ALLES kunnen breken wat er te breken en scheuren valt.

Ik verbaas me over het feit dat je je zo rustig houdt.

Ik had dat NIEt gekund.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor alle berichten. dinsdag wordt de dag, 10 uur operatie, en een delegatie van Ford die naar mijn auto gaan kijken.

Er komen in totaal 4 man vanuit Ford nederland. Ben benieuwd.

Link to comment
Share on other sites

in iedergeval beterschap. en voor ford nederland en je dealer moet hun ogen uit hun kop schamen .Zowieso voor de kosten die gemaakt zijn had je al deels een nieuwere auto kunnen hebben . Hoop voor je dat je ernu 1 bij hebt waar een lampie gaat branden in zijn kop. IN mijn ogen als het mijn wagen was geweest had ik hem niet meer willen hebben . vertrouwen in de auto is er niet meer. Ookal zou hij gemaakt zijn .

Link to comment
Share on other sites

Operatie is geslaagd, pees zit weer aan elkaar. Nu revalideren.

Over een week of 6 hopelijk zonder krukken lopen.

Nog wel veel pijn.

En wat betreft Ford, die laten niets meer van zich horen.

Als ik naar hen bel, weten ze nog steeds niets, of willen ze niets zeggen.

Ze hebben al meerdere malen aangegeven te bellen, maar zelfs dat doen ze niet.

Ook Ford nederland wil me niet helpen, en verwijst me naar de dealer.

Toch de dealer maar eens in gebreke gaan stellen als ik komende week nog niets heb gehoord.

Ik word er nu wel een beetje zat van om er zelf steeds achteraan te moeten zitten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Link to comment
Share on other sites

Ik zou de beste dealer PERSOONLIJK achter zijn bureau vandaan slepen. Wat een ellendige service NOT . Goede reclame van FORD . Nog steeds een BIZAR verhaal.

Ik wens je ook beterschap toe, doe die auto weg dat komt nooit goed op zeker.

Link to comment
Share on other sites

 Share

Announcements


×
×
  • Create New...