Jump to content

Ambient Light Achteraf Laten Inbouwen

vckgoalie
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Wie weet er of de lichtbalk die boven het dashboardkastje zit, achteraf ingebouwd kan worden?

De magazijnmedewerker zegt niet te weten of de kabels er al liggen.

Deze liggen alleen maar in de Titanium moddellen (zegt ie)

Ik vraag me af of dit zo is. Ik heb zelf een Metal uitvoering met Sony Xpack.

Tevens moet hij ook naar de dealer voor een kerstcadeautje. (Verlichte versnellingspook).

Ik dacht dan kunnen ze dat meteen mee instaleren.

Wie laat mij even weten of dit mogelijk is of niet.

Alvast bedankt,

Bregt

Ik snap niet dat jij dat er niet in hebt..

Maar je zou de auto een x moeten laten uitlezen.. en dan in de BCMI moeten kijken of jij er vanuit daar er 1 aan kunt sturen.

Aangezien de kabelboom er standaard al ligt.

Aan die word niet aangestuurd, en is ook niet aan te sturen met sommige types van de BCMI.

De ambient light werkt op 7 volt.

Hey,

Waarom snap je niet dat dat er niet inzit?

En zou je even voor me kunnen kijken wat zn lichtslang kost?

Hoor het wel,

Groetjes,

Bregt

Ik snap niet dat jij dat er niet in hebt..

Maar je zou de auto een x moeten laten uitlezen.. en dan in de BCMI moeten kijken of jij er vanuit daar er 1 aan kunt sturen.

Aangezien de kabelboom er standaard al ligt.

Aan die word niet angestuurd, en is ook niet aan te sturen met sommige types van de BCMI.

De ambient light werkt op 7 volt.

Omdat hij in een titanium standaard zit.

Maar bij een auto waar het op zit kun je de ambient light ook via de radio aan en uit zitten.

Hij kost 70 euro en er zit ook een led balk bij die onder de midden console komt.

Hey,

Bedankt voor het kijken.

Zou je (als je tijd hebt) kunnen kijken of dit bij de Metal aangestuurd kan worden door de BCMI

Hoor het graag van je.

Met vriendelijke groet,

Bregt

Ik heb van de dealer begrepen dat de Sport en Metal gebasseerd zijn op de Trend versie. Bij mij was de startknop daardoor ook niet mogelijk. In de Trend zit geen ambilight en net als Wess aangeeft wel op de Titanium. Ik ben benieuwd, want mij konden ze niet verder helpen en wil toch graag de verlichting ook hebben. Die van mij heeft ook geen bedrading en lampjes bij de voeten...... :( :(

Vind ik wel wazig.

Bij mij vertelde ze (staat ook op kenteken)

dat de sport gebaseerd is op de Titanium.

Begint een beetje op wie van de 3 te lijken.

Wil de echte Sport/Metal nu opstaan?

Doen ze maar een dotje of hoe zit dat bij Ford?

Grtz

Wingdude

• 5 months later...
Vind ik wel wazig.

Bij mij vertelde ze (staat ook op kenteken)

dat de sport gebaseerd is op de Titanium.

Begint een beetje op wie van de 3 te lijken.

Wil de echte Sport/Metal nu opstaan?

Doen ze maar een dotje of hoe zit dat bij Ford?

Grtz

Wingdude

Hier een link voor de led balk ;)

http://www.european-parts.net/catalog/prod...roducts_id=1027

• 4 weeks later...

ik heb dus het zelfde probleem, heb et ook na gevraagd ja meneer dat kan allen fabriek uit gedaan worden.

terwel ik bij aan koop wel een start knop kon laten in bouwen maar die hoefde ik niet. doe liever ouder wets met de sleutel.

is der iemand die kan vertellen waar de stekker moet liggen daar voor voor die aan sluitng van dat Ambient Light.

ik wil ook me olie en water temp weer geven hebben in me bordcomputer ken ook niet zeggen. ik zeg altijd maar zo gaat niet bestaat niet.

morgen nog maar is vragen aan de monteur of die het mij wel kan vertellen.

Kabel ligt rechts achter her dashboardkastje,ik heb zelf een trend en de kabel lag er gewoon!Aansluiten heb ik via de zekering gedaan via een geschakelde plus,heb gehoord dat hij op 7 volt werkt maar bij mij draait hij al anderhalf jaar op 12volt.Inbouwen stelt niks voor,je drukt hem er zo in,stekker er aan krijgen ging wat moeilijker!

• 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

black devil...Je hebt het over de koeltemperatuur..Ja dat mis ik ook in deze auto..En het zou zo mooi zijn als je die af kon lezen net als al die verbruikcijfers in de boordcomputer..dat ze dat niet er in hebben gezet vind ik echt jammer..en anders hadden ze toch echt een gewone koelwatermeter in moeten bouwen..dat mag toch niet missen zo,n belangrijk iets..

Share

• Create New...